pmarena schreef:Hij levert ze ook met uitneembaar lamsvel-voering ,
fijn voor de teentjes in de winter schijnt het.
wie levert die met die voering: jouw 'fendertjes-meneer' (wie is dat?) of sablou?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ingeo schreef:maar....já dus!!hándwarmertjes? wat zijn dat nu weer voor dingen?? (jaja, om je handen te warmen, dat snap ik nog
)
Sugarmiss"]
[quote="ingeo schreef:maar....já dus!!hándwarmertjes? wat zijn dat nu weer voor dingen?? (jaja, om je handen te warmen, dat snap ik nog
)

ingeo"]
[quote="pmarena schreef:Hij levert ze ook met uitneembaar lamsvel-voering ,

sowieso , Sablou / Louis weet ik niet
.
. pmarena"]
[quote="ingeo"][quote="pmarena schreef:Hij levert ze ook met uitneembaar lamsvel-voering ,

sowieso , Sablou / Louis weet ik niet
.
.
ArwenLune schreef:Ik heb nog een paar EZ-ride beugels liggen voor een westernzadel, daar zou je evt. zelf een kooi (los te koop) of tapaderos aan kunnen fixen.
Ikzelf heb liever EZ-ride beugels - door de 'krulvorm' die de Flexride beugels hun vering geeft passen mijn bergschoenen er net niet handig in. Bij de EZ-ride beugels heb ik dat probleem niet, en de vering is net zo goed. Laat maar horen als je foto's/prijs wilt zien
ArwenLune schreef:Mijn excuus daarvoor, ik wilde ze toen bewaren voor 'ooit weer een westernzadel' maar heb inmiddels besloten over te stappen naar een engels zadel. Waar de EZ-ride beugels die ik heb dus niet aanpassen. Vandaar dat ik nu overweeg ze alsnog te verkopen.
(hoe is het met je arm trouwens? Heb je al weer eens gereden?)
....heb wel al weer gereden, maar voorlopig nog niet buiten. onervaren paardje met gespannen ruiter is niet zo'n goede combinatie , dus even rustig aan. eigenlijk was er niet echt iets verkeerd gegaan, maar het is toch behoorlijk schrikken als je arm plots niet meer het gewenste model vertoont....
Sugarmiss"]
[quote="ingeo"][quote="Sugarmiss schreef:Ik zal maandag eens vragen waar ze te koop zijn, dan ben ik weer bakrandhanger bij een lesgeefmens die ze in bestelling had en dan geleverd krijgt

!