Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fasel schreef:Oh zo. Ik heb de Polypad maar met endurance valt ie me tegen. Raak zweet zich een ongeluk onder dat ding. Hele vlokken druipen eronder vandaan. Dus ga ik voor de sjabrak van podium speciaal voor de champion.
Fasel schreef:Verder twee idioten meegemaakt. 1 die zijn eerste wedstrijd gillend en in rengalop startte. En natuurlijk een 'ouwe' bekendedie zich ook niet kon beheersen
.
Lielle schreef:Djilan, jij en Tonkie zijn precies om en om geëindigd met mijn moeder en mij. Wanneer startten jullie? Wellciht zijn we elkaar nl nog tegen gekomen.
) en bruin paard en dat die dan weer voor ons uit draafden.
Fasel schreef:Oh zo. Ik heb de Polypad maar met endurance valt ie me tegen. Raak zweet zich een ongeluk onder dat ding. Hele vlokken druipen eronder vandaan. Dus ga ik voor de sjabrak van podium speciaal voor de champion.
Fasel schreef:Ja maar die podiums die ik gezien heb zien er toch wel degelijk uit hoor. En zijn ook in leuke kleurtjes.

Ganna schreef:Jullie kunnen elkaar niet gezien hebben tijdens het rijden omdat jullie exact even hard hebben gereden. Of Lielle en moeder hebben het eerste stuk veel harder gereden en later langzamer dan jullie (Djilan)
Volgens mij hoor...