[Endurance] Wanroij! Hoe was het?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:45

Maar die 'andere' krijgt wel weer een klacht aan zijn broek. Hopelijk volgen meerderen het voorbeeld zodat we deze wat minder verse appel gauw kunnen vergeten en gezonde appeltjes overhouden.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:04

Fasel schreef:
Oh zo. Ik heb de Polypad maar met endurance valt ie me tegen. Raak zweet zich een ongeluk onder dat ding. Hele vlokken druipen eronder vandaan. Dus ga ik voor de sjabrak van podium speciaal voor de champion.

Voor mijn westernuitvoering van de Podium zijn helaas geen podium'pads' of sjabrakken.

En dus wil ik die van Zilco proberen. Als ie eronder zweet vind ik niet erg, doet hij toch wel. Maar zo'n vloerkleedje van IKEA (heb er 4 die ik er nu dus steeds onder heb) vind ik voor de wedstrijden of echt lange trainingsritten toch te dun, ondanks de gevoerde onderkant van het podiumzadel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:08

Fasel schreef:
Verder twee idioten meegemaakt. 1 die zijn eerste wedstrijd gillend en in rengalop startte. En natuurlijk een 'ouwe' bekende Haha! die zich ook niet kon beheersen Haha! .

Aha, Dirk starte voor Tonkie en mij.... Heb hem inderdaad weg zien stuiven
Hvöt dacht blijkbaar dat dat de bedoeling was, want toen Tonkie en ik dus mochten starten gingen we er in een vliegende tölt vandoor Haha!
Was de eerste keer dat ik op Hvöt zat, dus was er niet zo op berekend....
Laatst bijgewerkt door Djilna op 28-10-03 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:12

Djilan, jij en Tonkie zijn precies om en om geëindigd met mijn moeder en mij. Wanneer startten jullie? Wellciht zijn we elkaar nl nog tegen gekomen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:19

Lielle schreef:
Djilan, jij en Tonkie zijn precies om en om geëindigd met mijn moeder en mij. Wanneer startten jullie? Wellciht zijn we elkaar nl nog tegen gekomen.

Wij zijn om 10.26 uur gestart. Jullie om 10.48 zag ik.
Zijn jullie ons onderweg niet steeds tegengekomen? Met een zwart en bruin paard?
Waarvan de zwarte niet over het bruggetje in het bos durfde?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:22

Idd een zwart (donkerbruin) paard en een bruine (met dekens voor op het zadel Haha!) Ik was me niet zo bewust dat Raimaer niet over het bruggetje durfde, maar die liep dan ook achter me. Er was toen ook al een schimmel bij (vanaf een km of 10 hebben we samen gereden).

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:29

De schimmel kan ik me niet herinneren. Ik weet alleen dat we iedere keer inliepen op een donkerbruin (ik dacht echt zwart Knipoog ) en bruin paard en dat die dan weer voor ons uit draafden.
Bij die brug haalden we jullie dan weer in en later jullie ons weer. Vanaf een km of 5 voor de finish zijn we weer behoorlijk op jullie vooruitgelopen, waardoor we dan dus uiteindelijk dezelfde rijtijd hebben gekregen Haha!

Tonkie en ik reden dus op die bonte IJslander en die voskleurige....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:34

dan vraag ik me toch af of wij dat waren. Ik kan me ook niet echt een bonte herinneren Bloos Zodra de foto's er staan, plaats ik ze wel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:36

Hihi, dan zitten we hier dus zwaar langs elkaar heen te kletsen *LOL*

Die zwarte viel me zo op omdat ie iedere keer zo zuur keek als wij hem of hij ons inhaalde. Maar wat kan dat beest lopen zeg! Echt mooie gangen. En van die verende passen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:40

dan is het toch niet echt onze zwarte denk ik. Dat is eemn heel fijn paard, maar valt wat mij betreft niet echt op door haar mooie gangen

dit is ze trouwens in spring uitvoering:

Afbeelding

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:45

Jullie kunnen elkaar niet gezien hebben tijdens het rijden omdat jullie exact even hard hebben gereden. Of Lielle en moeder hebben het eerste stuk veel harder gereden en later langzamer dan jullie (Djilan)
Volgens mij hoor...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:55

Fasel schreef:
Oh zo. Ik heb de Polypad maar met endurance valt ie me tegen. Raak zweet zich een ongeluk onder dat ding. Hele vlokken druipen eronder vandaan. Dus ga ik voor de sjabrak van podium speciaal voor de champion.

Tipje: een gewoon shabrak pas ook onder de podium champion en is stukken goedkoper dan de podiumshabrak (die erg leuk staat maar niet echt bijster netjes ligt eronder) en in vele leuke kleurtjes verkrijgbaar... hint hint....

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:59

Ja maar die podiums die ik gezien heb zien er toch wel degelijk uit hoor. En zijn ook in leuke kleurtjes Haha!.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:01

Fasel schreef:
Ja maar die podiums die ik gezien heb zien er toch wel degelijk uit hoor. En zijn ook in leuke kleurtjes Haha!.

Ja ze zien er wel degelijk uit, daar heb ik het niet over, maar er wordt beweerd dat gewone shabrakken niet onder de champion passen en dat je speciaal die dure van podium moet kopen, maar dat is dus niet zo. Dus Vivje gaat vrolijk inkopen doen bij hypodrama of divoza voor een reservepad, dan heb ik wel een knaloranje, hihiihi

796285

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 10:37

Wij zijn ook onderweg naar de kleursamenstelling - zie het topic over een nieuw hoofdstel in m'n onderschrift Haha!
Vinden jullie het niet hip?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:00

Ik heb Belinda al gemeeld dat ze naast mijn keus blauw hoofdstel met gele bitstukken en gele teugels ook even de omgekeerde versie moet meenemen. Dus geel hoofdstel met blauwe bitstukken en blauwe teugels en felgele martingaal Bloos

Ach, wat zal ik zeggen.

Ja ik vind het een hip hoofdstelletje van je Arwen. Staat hem mooi.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:29

k vinnum met geel halster en blauwe bakstukken toch leuker geloof ik, nu issie zo donker..... maarja ik ben meer van de felle zoals je hebt gemerkt, hihihii
Ben je er nog uitgekomen met je cap eigenlijk hoe je dat op gaat lossen met die streep?

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:45

cap streep kleur daar moet toch iets op te vinden zijn. Vroeger toen ik in de bedrijfskleding werkte lieten ze werkhelmen vaak in de bedrijfskleur spuiten en voorzien van logo. zal na mijn tentamens en vakantie eens gaan kijken waar dat kan.

Wie heeft er al een mooi logo voor zijn/haar endurance team?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 12:48

Nog niet echt eigenlijk. Ik zit heel erg te twijfelen over verven. aan de ene kant heb ik het gevoel dat het zo wel kan, aan de andere kant ben ik bang dat (zoals jij zei) de 'schaal' verzwakt als ik 'm verf. Ben er nog niet uit, en dat hoeft voorlopig ook nog niet gelukkig.

Die groene kleur is trouwens mooier bij daglicht. Ik heb er ook een voortuig van en het staat 'm echt leuk, en ik kan er ook nog mee over straat in een omgeving waar niemand ooit van endurance heeft gehoord. Dat gele gedeelte vind ik al fel genoeg, want de combinatie is tenslotte "groen met gele accenten" Haha!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:48

Ik vind hem ook erg leuk. Ik heb er een die is helemaal fel geel, valt echt op. Zeker in het donker heb er helaas geen foto`s van.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:58

Met die helmen zitten wij nog te mieren. Je kan er niet zomaar alles opspuiten want het schijnt de veiligheid van de helmen in gevaar te brengen. Inmiddels een linkje gevonden van een bedrijf die dat wel veilig doet maar wat dat kost.... Verward

Ik heb nog geen logo. Moet nog wat bedenken. Maar hoe?>

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:33

Ik heb wel ene logo maar die moet ik thuis ff omzetten in JPEG en tzt op mn truien en tshirts laten borduren...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 14:44

Ik ben overigens bezig om een shopje op te zetten in "groom-wear", T-shirts en aanverwanten met een mooi logo en leuke groom-kreten en ander Endurance-gerelateerd spul. Ik laat het weten als eea draait Lachen

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 16:06

Ik heb al wel een logo en hij staat al op de trailer. Tja hij staat ook op de boekjes van de Ommen-Vilsteren-Omloop trouwens Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 16:07

Ganna schreef:
Jullie kunnen elkaar niet gezien hebben tijdens het rijden omdat jullie exact even hard hebben gereden. Of Lielle en moeder hebben het eerste stuk veel harder gereden en later langzamer dan jullie (Djilan)
Volgens mij hoor...

en daar leek het even op, maar ik denk het toch niet uiteindelijk Haha!