Nu zijn zowel ik en mijn pony erg moe
maar het was zeker geslaagd
Mooi terrein, en leuke hindernissen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar het was zeker geslaagd
Helaas lag ik er gelijk naast tijdens de eerste sprong in de clinic
Hij sprong wat hoog en struikelde in de landing waardoor ik mijn evenwicht verloor, kon pony iig helemaal niks aan doen.. Daarna alles in 1 keer gesprongen en ook de oefencross foutloos en in een mooie tijd, ben echt supertrots op mijn poown 
Met de clinic had hij er een handje van om gauw gaten naast de hindernis te zoeken en daar langs te gaan, maar hij heeft toen wel alles nog super gesprongen. Had alleen door die acties niet echt veel vertrouwen in de oefencross, maar dat ging véél beter en heeft hij alles gesprongen. Was echt supergaaf!

Pony viel wel mee, heb even gelongeerd maar die was niet erg stijf gelukkig
pony heeft wel een dagje vrij gehad! QueenE schreef:Ik heb ook heerlijk geredenHelaas lag ik er gelijk naast tijdens de eerste sprong in de clinic
Hij sprong wat hoog en struikelde in de landing waardoor ik mijn evenwicht verloor, kon pony iig helemaal niks aan doen.. Daarna alles in 1 keer gesprongen en ook de oefencross foutloos en in een mooie tijd, ben echt supertrots op mijn poown
Ik weet wel dat er 1 fotograaf bij de laatste hindernis stond, heb haar kaartje nog gekregen http://www.oypo.nl/doutsen