[WN] Nimbly zijn eerste western jaar!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 19:16

Stuiter schreef:
Had ik mijn blousje nou maar niet verkocht.... Hij is echt heel leuk :D Staat jullie goed! Mooie combie! Heel veel plezier nog met z'n tweetjes ;)

Hihi ja ben er ook echt heel blij mee :D

VivaLavida, Les jij ook nog bij Roy ?

Thanks allemaal voor de leuke reactie`s *\o/*

Anoniem

Re: Nimbly zijn eerste western jaar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:17

Jup :j tijdje er uit geweest door omstandigheden, maar weer helemaal terug. Met sierra dan.

Yentel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 17:32

Ziet er goed uit!

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:47

@Kelz: je moet je recente reining resultaten even bij plaatsen ;)

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 16:30

Komt wel in een volgend topic (ooit :P)
hahaha..

Nou vooruit, in Haaksbergen zijn we voor 2e keer reining gestart L3
Double judged, zijn we keer 1ste en keer 2e geworden :D vd 8 deelnemers.
Afgelopen zondag bij White Socks gestart en zijn we 3e geworden! vd 10 deelnemers.

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 18:51

FIjn dat het zo goed gaat!

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:33

WOW, dit noem ik nu eens een spectaculaire vooruitgang! Zeker als je je bedenkt dat je van een recreatieve bosruiter naar dit bent geëvolueerd in amper een jaar tijd. Echt, ik ben jaloers (positief dan)! Ik wou dat ik dit al had bereikt met mijn paard haha. Nou ja, ik ben al jaren aan de sukkel met het rijden en heb pas sinds 2 maanden echt goed les (vind ik dan), dus kan nog niet zeggen waar ik volgend jaar zou staan... Ik weet alleen dat er véél werk is aan mij én mijn paard :o haha. Maar als ik dan zo een topic lees, dan krijg ik toch een beetje hoop dat het ooit allemaal wel goed komt ;)

Klasse hoor! Jullie zijn een gave combi en zo te zien zijn jullie ook erg goed bezig. Echt fijn om dit topic door te nemen. Houden zo zou ik zeggen en vooral, geniet er van!

Nog een vraagje, toen je net begon met westernlessen, had je dan dit doel in gedachten (succesvol wedstrijden rijden) of had je eerder zoiets van 'lol met de knol en ik zie wel waar we komen'? Waarom ben je eigenlijk begonnen met western lessen? Dit zijn vragen uit pure interesse hoor, ik vind het altijd fijn om te lezen hoe of waarom iemand de keuze maakt om te gaan western lessen... Als ik deze foto's zie, kan ik alleen maar beamen dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt :D

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:56

Wauw, dat gaat echt hard vooruit zeg!
Daar kunnen vele mensen jaloers op zijn!
_/-\o_

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:09

Gaaf wat je allemaal bereikt hebt.Ik moet eerlijk zeggen dat je me geinspireerd hebt en ben na t lezen van je topic ook westernlessen gaan nemen.En t bevalt super :D

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 15:04

:o wat een lieve reactie`s allemaal zeg!!

@ tweety_be, Wou in eerste instantie gewoon western leren rijden en mijn paard lichamelijk goed voor elkaar krijgen (was erg scheef) en toen begon steeds meer te kriebelen en fanatieker geworden toen eigenlijk voor de gein keer oefen wedstrijdje en dat ging goed dus toen ging het hard daarna..
Nu wel voor ogen om een goede reining proef neer te kunnen gaan zetten voor hoever dat gaat lukken moet voor paard leuk en haalbaar blijven ;)

Maar ik had vorig jaar nooit gedacht of voor ogen gehad dat we nu hier al zouden zijn gekomen..

@Ringelberg, wat leuk joh!! heel veel plezier ;)