Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) precies in. En dan kun je niks meer behalve ertussen uit en dan die andere twee opnieuw aanrijden. Maar voor de rest was het technisch moeilijk maar wel te doen.
Springen foutloos en cross ging fijn op 1 oneenigheidje over welke kant we op moesten wat een weigering + tijd opleverde. Het was niet zozeer voor de hindernis (trakehnertje), maar ze sloeg even af. Nieuwe aanloop genoven en toen kon ik haar wel voor de sprong houden. Super door het water en de lastige lijntjes en 7'ens voor de wijze van rijden in de cross en uiteindelijk als 7e geëindigd. Cross was op sommige stukken wel echt glad. Toen ik door de finish kwam hoorde ik dat ik nog een weigering aangerekend had gekregen. Gelijk even naar de hindernisrechter gegaan en die is inmiddels recht gezet.
Zeker vanaf het water pakte ze super aan! Ze moet nog wel wat stoerder worden en wat meer op eigen benen, maar we gaan de goeie kant op
Geen bos scheelt een hoop stress bij haar merk ik!
Erg blij met mijn lieve vriendje die toch maar even taxi, voorlezer en groom speelt 
Fijn dat ze in de cross zo lekker aanpakte, jammer van je dressuur joh!