Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was ook een tikkie te vroeg met schieten op de laatste foto...

_lautje_ schreef:Had jij van mij ook foto's Bellatrix? Gister nr 45 en vandaag 197.

wicked schreef:Hallo, bellatrix, ik was nummer 199 heb je ook foto's van mij?
Het was mijn eerste cross! 195 dressuur en springen helaas twee balken. De cross was ie super snel tijd van 4:19 en foutloos! We hebben een vijfde prijs op mogen halen.
Gerdine ik miste je al bij de paarden, wat ontzettend erg! Veel sterkte, liefs je buurmeisje van de waterweg 103.

dani_spit schreef:Leuke foto's Bellatrix, bedankt! Ik kijk overal heerlijk maar laten we het maar gooien op de warmte en het feit dat ik m'n handen aan hem vol had
@ Ghislaine: Je weet inderdaad hoe hij bij de trainingen loopt en dan trekt hij wel fijn aan en is hij voorwaarts. Hier was echt alles spannend en ik had zeer veel moeite om nog bij hem door te komen. Hij blaast zich op en komt in z'n eigen wereldje. Gelukkig kon in Michiel z'n tips van wijken voor de hindernis erg goed gebruiken
CoriienRN schreef:heb ook fijn gereden vond alleen de dressuur punten erg tegen vallen!