Was nieuwsgierig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(of niet
jendemen25 schreef:ik wil meedoen de 16de dan maar. ik ben in inmiddels lid geworden van de endurancevereniging. maar nog niks terug gehoord van de knhs over m`n startkaart. er staat me iets van bij dat je maar 1x per jaar in de KK klasse mag meedoen. geld dat nog steeds? want ik doe het puur voor de fun en om een doel te hebben. als ik maar een gezond fijn paard over de finish krijg daar gaat het mij om...
ik hoop dat iemand dit weet! dan kan ik me inschrijven(of niet
kim345 schreef:@mariekyy
Waarom moet jij je ook afmelden dan? je rijdt toch wel vaker alleen?
En onderweg kom je misschien iemand tegen om bij aan te kunnen haken?
MyrtheJ schreef:Ik zou even de startlijst afwachten, misschien zie je wel een bekende die vlak voor of na jou start en kan je die via het forum bereiken? Dan zou ik gewoon vragen of je mag aanhaken.
Bij ons aanhaken mag wel, maar als ik je zo gesproken heb van de week ben ik bang dat de tempo's niet echt matchen. En ik rij dan toch liever wel in mijn eigen ritme door.. Vooral ook omdat ook voor ons alles nog nieuw is.
kim345 schreef:Mariekyy schreef:Super lief dat ik mag aanhaken als ik niemand meer vind! Ik hoop dat er nog iemand met een haflinger of een andere koudbloed zich meld, hihi.
Er rijdt toch ook iemand met een fjord mee? misschien kun je haar een berichtje sturen? je had al eerder met haar opgereden op de uhr toch?
biancavos schreef:Tja rij wel met een haflinger, maar rij met 2 stalgenoten geloof dat het de bedoeling is om rond de 12 te rijden en het draftempo ligt rond de 14/15.. voor frank eigenlijk al aan de lage kant.