Hee wat leuk zeg! Dan waren jullie hier vlakbij. Erg mooie foto`s!
Jackolena
Geplaatst: 15-05-12 12:40
Hey die Roos, wat is Bleu toch een wereld paard he! Heerlijk zo die foto's op de Veluwe. Het is daar zo fijn paardrijden. Vroeger toen ik in Vierhouten woonde, croste ik ook altijd door de bossen en heide. Het was toen heerlijk, maar gewoon. Nu in de randstad wonende kan ik er alleen nog maar van dromen. Maar jullie hebben het maar gewoon gedaan toppie hoor.
Anne_Ivy
Geplaatst: 15-05-12 21:37
Ohh dat ziet er top uit!!!! Wij gaan eind juni, same place, maar dan met onze eigen paardjes Kan niet wachten als ik dit zo zie, heerlijk!!! Super mooie foto's!
RoosvanBlue
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 05:20
Het is duidelijk dat iedereen kan meegenieten van de foto's En wederom bedankt voor de complimenten
@ Mac; Ja, jij wóónt daar gewoon, mét je paarden! Dát is pas iets om jaloers op te zijn
Hey die Roos, ik dacht al: ben je van de wereld verdwenen? Maar nee hoor, jullie hadden lekker vakantie Prachtige foto's weer van paard en hond! Heerlijk genieten!
Ingrid_92
Geplaatst: 23-05-12 00:02
Ah wat leuk! Die foto's zou je zo tegen kunnen komen in een paardenblad over ruitervakanties haha. Grappige hond ook
___Kelly___
Geplaatst: 23-05-12 22:23
Meer woorden zijn inderdaad niet nodig! Echt prachtig! Leuk bij die tweede foto dat jullie beiden een andere kant op kijken. Geeft zo'n foto iets bijzonders vind ik