Echt een arabier ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happylover12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 23:07

mltex schreef:
Jammer ts dat ik pb die je mij net stuurt niet openbaar mag maken maar voor andere die nog op haar willen reageren : laat maar, is niet helemaal tof enkel om te rellen ;)

volgends mij begon jij metteen met een ban ?
ik bedoel wie zegt dat je moet reageren als je niets normaals te zeggen heb.
ga maar lekker die keutels scheppen waar je zoo druk mee hebt de hele dag dat je daarom geen vrienden kan maken, ik denk dat namelijk ergens anders mee te maken heeft ( uhgm uhgm ) maarja zoals ik al zei voor mij is dit topic nu zogoed als geslote dus reageren maakt niet meer uit.

ik wil de mensen die gereageerd hebben zowiezo bedanken :Y) ik wil het toch in de toekomst gaan doen met een paint horse en dan zie ik wel hoe ver ik kom :')

het is een beetje uit de hand gelopen allemaal me excuses voor het bot overkomen :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 23:22

een beetje respectvol blijven reageren zou je niet misstaan TS, dus ik heb op je laatste reactie geTeMd. op de man spelen is nergens voor nodig.

heb je een arabier nodig om endurance te starten: nee, er zijn zeker in de eerste klasse nog een boel andere rassen te vinden, dravers komen veel voor, maar ook wel eens haflingers, fjorden, tinkers en quarters. Zeker in de eerste klasse waar het tempo nog niet heel erg hoog ligt kunnen andere rassen prima meekomen, maar wil je verder komen in endurance is een scheut arabisch bloed voor een beter uithoudingsvermogen zeker geen slecht idee.

happylover12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 23:24

Tammy_ schreef:
een beetje respectvol blijven reageren zou je niet misstaan TS, dus ik heb op je laatste reactie geTeMd. op de man spelen is nergens voor nodig.

heb je een arabier nodig om endurance te starten: nee, er zijn zeker in de eerste klasse nog een boel andere rassen te vinden, dravers komen veel voor, maar ook wel eens haflingers, fjorden, tinkers en quarters. Zeker in de eerste klasse waar het tempo nog niet heel erg hoog ligt kunnen andere rassen prima meekomen, maar wil je verder komen in endurance is een scheut arabisch bloed voor een beter uithoudingsvermogen zeker geen slecht idee.

khad het al door ,.. me laatste reactie maar bedankt

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 23:36

als je aan je 25 berichten wilt komen kun je ook gewoon reageren op andere topics hoor ;) Hoeft echt niet zo.

happylover12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 23:38

_l_amanda_l_ schreef:
als je aan je 25 berichten wilt komen kun je ook gewoon reageren op andere topics hoor ;) Hoeft echt niet zo.

En als jij nou wat beter leest zie je dat het zo goed als geslote is en er niet meer gereageerd hoeft te worde.,, zucht

Ibbel

Re: Echt een arabier ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 06:42

Topics worden niet op verzoek gesloten.

TS: je hebt antwoord op je vraag. Een antwoord dat je ook met de zoekmachine had kunnen vinden overigens, er zijn verschillende topics geweest over rassen, zelfs specifiek over Paints en Quarters.

Maar dat wil niet zeggen dat er hier niet verder gediscussierd kan worden, zolang dat netjes gebeurt. Als jij niet meer wilt reageren staat je dat vrij.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:08

Met twee shetten een klasse 3 uitrijden met een mooie vetkaart en een mooie snelheid: nee, niet persee een arabier nodig dus. Maar wat is ver komen? Een klasse 3 uitrijden of winnen? Een volbloed heeft zeker zijn voordelen, met een koudbloed moet je er gewoon veel harder aan werken maar dat heeft ook zijn charme

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:43

daar krijgen we geen antwoord op Nanda, heb ik ook al gevraagd......

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:56

zou je alstublieft gewoon nederlands kunnen schrijven...ik stoor me vreselijk aan je wha hep arebier worde
geslote ...

Mijn hemel zeg hoe oud ben je?

wesleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:32

Ik ken iemand die met een gelder zelfs klasse IV heeft gereden, dus voor mij zegt het niet zo veel welk soort paard je hebt. Het is gewoon een kwestie van karakter.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 22:24

Hoe heet dat taaie, maar niet zo fraaie om te zien, ras? Achal teke? Volgens mij kun je daar ook op je sloffen mee winnen.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 06:59

Ik denk niet dat er in de endurance ook maar iemand op zijn sloffen wint...