Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb er mijn buik he-le-maal van vol. De manier waarop deze startkaarten de DER-leden in de maag worden gesplitst daar heb ik werkelijk geen goed woord voor over. Tijdens één van de ledenvergaderingen werd er uitdrukkelijk gezegd dat het lidmaatschap niet duurder zou worden. Ik ga er dan ook vanuit dat je tegen de oorspronkelijke prijs van je lidmaatschap een wedstrijd kunt gaan rijden. Dat kan met de startkaart niet. Het bestuur van de DER heeft in mijn ogen de belangen van de DER-leden niet goed behartigd bij de KNHS en dat zit mij enorm dwars als DER-lid. Ik denk dat het DER-bestuur in het begin niet door had dat de KNHS alle touwtjes in handen kon nemen en dat heeft nu gevolgen voor de leden.

mazzeltje schreef:We zien het wel, ik maak me er maar niet druk om, heb wel belangrijkere dingen om me over op te winden.
maar gewoon in het algemeen gezegd.Maarten"]
[quote="mazzeltje schreef:We zien het wel, ik maak me er maar niet druk om, heb wel belangrijkere dingen om me over op te winden.
maar gewoon in het algemeen gezegd.
).
. Niet dat ik dat verwacht hoor maar met het plaatsen van deze berichten zet ik mezelf natuurlijk in een kwetsbaar daglicht. Ik hou, net als iedere endurancer, van deze sport en ik voorzie gewoon dat de KNHS ons tenonder gaat brengen zo. En ik vind buiten dat dat men niet zo met ons heeft om te gaan want het getuigt niet van respect.
Fasel schreef:Buiten dat wordt steeds alles weer op de startkaarten gegooid maar het fenomeen startkaart is niet het werkelijke probleem. DE MANIER WAAROP HET GEBEURD dat is een probleem.
josee1 schreef:Heeft iemand al bij de KNHS gecheckt of het bovenstaande verhaal klopt?
In andere disciplines krijg je ook pas een startkaart als je hem zelf aanvraagt....