leersum is bij mij om de hoek, (woon in overberg)... ik rij zelf niet mee, maar omdat het zo dichtbij is lijkt het me erg leuk om wel even te gaan kijken . vanaf waar in leersum starten jullie en welke dagen zijn dit precies?. Mag evt ook per pb!
Overigens even een algemene oproep voor iedereen: anavond het vrijwilligersschema helemaal bijgewerkt, maar er zitten nog behoorlijk wat gaten in, die we echt op moeten vullen willen we veilig de wedstrijd kunnen houden.
Voor vrijdag heb ik nog 3 mensen minimaal nodig en willen we het gezellig houden 6 mensen, want in je eentje een taak doen is wel erg saai.
Voor zaterdag hebben we nog 11 mensen nodig.
Voor zondag (ETR) hebben we ook nog 6 mensen nodig.
Wie o wie komt ons team versterken? Zonder vrijwilligers geen wedstrijden, we kunnen het organiseren, maar we hebben hulp nodig op de dag zelf, anders redden we het niet!!!
Meestal gaat het om hulp op start/finish, p/a en vetgate (tijden schrijven ed) of controleposts in het bos. Je kunt voor meer info evt mailen naar endurancealive@gmail.com Er is trouwens komend weekend wedstrijd, maar volgend weekend ook! Kijk maar op www.endurancealive.nl
ik heb een e-mail gestuurd Nu nog even wachten op antwoord.. en kleine moeite om te helpen toch, het is voor mij toch dichtbij en ik heb vrijdag geen plannen haha, zou het heel leuk vinden
Karrimh
Geplaatst: 08-05-12 20:11
ik heb ook nog een meisje die wil komen vrijwilligen, maar niemand kent. een klant van me wil ook gaan vrijwilligen dus ben ze al aan het samenkoppelen ivm het carpoolen.
ik heb vandaag al geholpen met een stuk parcours uitzetten, donderdag route voorrijden, zondag de ETR rijden met 3 paarden, volgende week weer een dag route voorrijden en vlg week bij de CEI met 2 andere paarden aanwezig.
heb ik dan genoeg vrijwilligerswerk gedaan?
oh ja, heb ook al mijn klanten een mail gestuurd met het verzoek om vrijwilligerswerk te gaan doen
Ik ga 12 mei frank groomen en 13 en 19 mei vrijwilligen.
MyrtheJ
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 20:23
Ik rij 12 mei mee en ga 19 mei vrijwilligen. Helaas zit er voor mij niet meer in ivm examens de maandagochtend na de CEI...
Wel heb ik mariette gemaild dat ik donderdagmiddag/avond beschikbaar ben, maar heb Judy dan niet bij me. Mee voorrijden met jullie zit er dan dus niet in!
Laatst bijgewerkt door MyrtheJ op 08-05-12 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 08-05-12 20:29
Ik rij routes voor voor as weekend en voor de CEI. Mijn man komt vrijwilligen omdat ik niet kan en ik groom op de CEI. Dus ik heb ook mijn steentje weer bijgedragen!
Karrimh
Geplaatst: 08-05-12 20:43
wij zijn zeker goed bezig, respect voor ons
hopelijk volgen nu meer mensen zodat er genoeg vrijwilligers zijn
MyrtheJ
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 21:33
Jeej ik kom jullie donderdag helpen met dank aan donna!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 09-05-12 06:59
Karrimh schreef:
wij zijn zeker goed bezig, respect voor ons
hopelijk volgen nu meer mensen zodat er genoeg vrijwilligers zijn
Whahahahaha, het issss moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als wij!