Hoi allemaal bedankt voor de goede zorgen gisteren, heel fijn dat iedereen mij en adinda en de paardjes zo goed heeft opgevangen. Heeft iemand foto"s of filmpjes van serendipity en mij gemaakt? Die zou ik graag zien om toch nog een beetje een goed gevoel over gisteren te hebben. Lig helaas nog wel in het ziekenhuis..
nou ik ben toch geweest maar vond het wel heel erg jammer van de grote groep. zou het niet nog snel doen met zo'n groep. Kan voor zelfde geld met 2 personen trainen. Wel heeft bay er heel veel van geleerd. ik zat in 2e groep (half 2 tot half 3) Terugweg nog flink in de file gestaan
fototje (geknipt uit film) iemand nog foto;s zie ik ze graag
Itsme ik heb je nog gezien. Uiteraard heb je mij niet gezien of herkend maar ik heb je les meegelopen als toeschouwer!
Ook het ongeluk met Doerakje heb ik zien gebeuren en de gehele tijd ben ik bij haar gebleven. Gelukkig lees ik dat het goed met haar gaat via de PB en zie ik ook hier een berichtje van haar!
Noa. Dat kan maar zo. liepen er behoorlijk veel met ons mee.
Caiitliin
Geplaatst: 20-04-12 22:26
Talitha, ik heb je ongeluk op film staan Als je het filmpje wilt hebben, dan moet je me even een PB sturen met je email adres. Gelukkig gaat het weer goed met je, ook al lig je nog in het ziekenhuis..