Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sandrohit schreef:Ik kom morgen waarschijnlijk foto's maken maar heb dit nog niet eerder gedaan van endurance,ik ben van plan om op het laatste stuk van de 1ste ronde te gaan staan (rood op de routekaart) en als ik het goed uitgerekend heb komt de eerste daar niet eerder dan 10:30 of heb ik nu een reken fout gemaakt?
Of weet iemand een betere locatie om te staan?
Ik zie alleen starttijden staan bij de klasse 3 en 2 houdt dit in dat de klasse 1 en 0 zelf mogen weten wanneer ze starten?
MyrtheJ schreef:Leuk, renkum vol met debuutjes dus! Vind het wel fijn dat er nog even geen massastart is...
Wij gaan na de start al hard genoeg zonder dat er een kudde paarden naast loopt.![]()
Ik hoef voor een klasse 1 wedstrijd echt geen week rust meer te houden vooraf, dan is ze dus niet te houden......
MyrtheJ schreef:Leuk, renkum vol met debuutjes dus! Vind het wel fijn dat er nog even geen massastart is...
Wij gaan na de start al hard genoeg zonder dat er een kudde paarden naast loopt.![]()
Ik hoef voor een klasse 1 wedstrijd echt geen week rust meer te houden vooraf, dan is ze dus niet te houden......
Frensie schreef:MyrtheJ schreef:Leuk, renkum vol met debuutjes dus! Vind het wel fijn dat er nog even geen massastart is...
Jullie kwamen langs mij toen je net gestart was, in galop want je kreeg haar even niet terug, haha. Ik was op weg naar de finish, gelukkig was Guinevere niet onder de indruk van jullie gestuiter
het bizarre was dat ze bij de start echt keurig stil stond, netjes wegstapte, en toen ik aan wilde draven peerde ze hem..... maf beest