Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Canis schreef:Je bent van harte welkom hoor, want volgens mij willen we allemaal dat de WRAN het goed doet, zodat we met z'n allen kunnen genieten van de westernsport ongeacht de discipline die je rijdt of het ras dat je hebt.
Canis schreef:@ Todorien: Hoor ik hier een vrijwilliger aan de regelgeving commissie die de WRAN gaat verbeteren met haar goede inbreng?
Je bent van harte welkom hoor, want volgens mij willen we allemaal dat de WRAN het goed doet, zodat we met z'n allen kunnen genieten van de westernsport ongeacht de discipline die je rijdt of het ras dat je hebt.
Todorien schreef:jelson schreef:@ Todorien, noem eens een voorbeeld van regels die er niet zijn ?
ja de regels zijn er wel alleen klopt het niet helemaal(je snapt me wel ook ivm met jullie eigen meid
)
Canis schreef:@ Todorien: Hoor ik hier een vrijwilliger aan de regelgeving commissie die de WRAN gaat verbeteren met haar goede inbreng?
Je bent van harte welkom hoor, want volgens mij willen we allemaal dat de WRAN het goed doet, zodat we met z'n allen kunnen genieten van de westernsport ongeacht de discipline die je rijdt of het ras dat je hebt.
hobbelheks schreef:En door de rassencompetitie maken we imo de toch al kleine groep deelnemers nog meer versplinterd.
Wat het starten bij andere verenigingen met je niet q/p/à dat heeft te maken met verschil tussen een rasvereniging of een ruitervereniging.
hobbelheks schreef:Ja dat weet ik sliding maar wat is daar de toegevoegde waarde van?
sliding schreef:De rassencompetitie moet je vergelijken met de Highpointtitels.
Aan het einde van het wedstrijdseizoen wordt gekeken wie het beste heeft gepresteerd met zijn haflinger, fjord, tinker enz.
Tijdens de wedstrijden merk je er dus niets van.
Romkabouter schreef:sliding schreef:De rassencompetitie moet je vergelijken met de Highpointtitels.
Aan het einde van het wedstrijdseizoen wordt gekeken wie het beste heeft gepresteerd met zijn haflinger, fjord, tinker enz.
Tijdens de wedstrijden merk je er dus niets van.
Nog meer waardeloze titels, zitten we echt op te wachten hoor!
johanna29 schreef:Waar was jullie kandidatuur voor een nieuwe voorzitter en secretaris?? Zowel de voorzitter als de sectretaris waren dit jaar herkiesbaar.