[SGW] Welke springschoenen zijn nou echt goed?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: Welke springschoenen zijn nou echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 01:19

@ Florence, mijn paard is het levende bewijs dat een kevlar springschoenen van CC met erop trappen ook kapot kan! Dus indd wat Loetie zei alles kan gevaarlijk zijn!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:01

jaa dat is waar. en rubber scheurt bij mij snel , te snel. ik weet niet of het paard erop gaat staan of op een andere manier de springschoenen kapot krijgt.
ik denk dat ik voor de professional choice's ga, ze hebben die ook in het lichtblauw?
aangezien mijn setje blauw met geel is, is dit mooi meegenomen

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 00:17

Dan gaat je paard er indd op staan. Gebruikte ze vroeger om los te gooien omdat ze zo schoon zijn maar die zijn inderdaad zo kapot.

Moet je even op de site van de eventingshop kijken. Geel zeker. Weet niet of het de juiste kleur licht blauw is.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:59

ik heb ook al jaren de eskadron's gemaakt van neopreen....super kwaliteit en nooit schuurplekken.
Paard is er ook nooit op gaan staan..
ik vind die weer het beste voor de cross omdat ze imo betere bescherming aan de voorkant geven...
ik heb zelf altijd het idee dat springschoenen die zijn voorgevormd aan de voorkant wat bloter zijn...