Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariekyy schreef:Zelf hoef ik geen pauze tussen door. Het moet wel een trainingsrit blijven vind ik. Zelf rijd ik een rit van 20 km altijd aan 1 stuk door in draf en galop. Meestal als ik wat eten en drinken mee neem doe ik dat gewoon stappend te paard, hihi.
Mariekyy schreef:Dat is wel leuk! Wellicht kun je hem via http://www.afstandmeten.nl uitzetten daar kun je hem namelijk delen met anderen.
Via die site kun je de route dus ook gewoon opslaan?? 
. Pauze tussendoor, dan is het meer een lange buitenrit. 

Horse_Art schreef:Ikzelf kan deze data..
24-03 of 25-03
31-03 of 01-04
14-04 of 15-04
21-04 of 22-04
Als ik het nu vergelijk kunnen we allen op deze data, deze data blijven dus over:
07-04 of 08-04
15-04
21-04 of 22-04
Nu kunnen we dus gaan plannen welk weekend we willen gaan. Marieky laat het maar even weten welke data van bovenstaande dagen je vader kan rijden.
Het is inderdaad misschien wel leuk om een drink en eet pauze te houden tussendoor... wie vind dit ook een leuk plan.
Groetjes!!
Sok schreef:Horse_Art schreef:Ikzelf kan deze data..
24-03 of 25-03
31-03 of 01-04
14-04 of 15-04
21-04 of 22-04
Als ik het nu vergelijk kunnen we allen op deze data, deze data blijven dus over:
07-04 of 08-04
15-04
21-04 of 22-04
Nu kunnen we dus gaan plannen welk weekend we willen gaan. Marieky laat het maar even weten welke data van bovenstaande dagen je vader kan rijden.
Het is inderdaad misschien wel leuk om een drink en eet pauze te houden tussendoor... wie vind dit ook een leuk plan.
Groetjes!!
7 of 8 zou wel moeten kunnen, afhankelijk of ik vervoer kan krijgen ja of nee.
15 kan evt ook wel. 21 en 22 zit ik met m'n lieflijke bolle reetje op het strand in Barcelona, dus dan kan ik niet!
haha ik ben dan met mijn vriend weekendje weg.. 15e dan?
En het lijkt me inderdaad super om onderweg de hartslagen van de paarden te checken. Ik kan waarschijnlijk wel een stethoscoop lenen van een kennis.
Tegen die tijd heeft iedereen natuurlijk de conditie ook weer wat verbeterd en we passen allemaal gewoon beetje op elkaar aan en dan gaat het prima lukken!