Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NinaBoyke schreef:@ Casperzazoe: Hangt er vanaf wat je ervaring noemt, ik heb wel veel gesprongen, zowel met als zonder zadel, spring ook in-uitjes zonder zadel enzo, dus opzich heb ik wel een redelijke zit denk ik.
Ken jij toevallig misschien een oefencrossje waar ik heen zou kunnen gaan met de trailer? Als de afstand niet te groot is zou ik ervoor kunnen sparen, voor een paardentaxi.
NinaBoyke schreef:Ja, dat snap ik, maar voor 1 training... Het is toch je eigen verantwoordlijkheid? Wanneer gaan ze het arna verplichten. Sorry hoor, maar ik kan me nauwelijk bewegen in die dingen, vind ze eerder gevaarlijk dat beschermend hoor...
Ja dat had ik al begrepnen, maarja... Waar vind ik die? Ik heb hele goede vrienden maar die hebben het meestal te druk... Ze zijn wel ontzettend lief want ik ga volgende week wel op scpringparcours met ze mee. Als het weer het dan toelaat kan ik ook buiten springen, daar staat een pianotje en 2 boomstammetjes.
romyloverrr schreef:NinaBoyke schreef:Ja, dat snap ik, maar voor 1 training... Het is toch je eigen verantwoordlijkheid? Wanneer gaan ze het arna verplichten. Sorry hoor, maar ik kan me nauwelijk bewegen in die dingen, vind ze eerder gevaarlijk dat beschermend hoor...
Ja dat had ik al begrepnen, maarja... Waar vind ik die? Ik heb hele goede vrienden maar die hebben het meestal te druk... Ze zijn wel ontzettend lief want ik ga volgende week wel op scpringparcours met ze mee. Als het weer het dan toelaat kan ik ook buiten springen, daar staat een pianotje en 2 boomstammetjes.
dan pst je bp niet je moet er veel passen tot j eer een vind di elekker zit , het is heel belangrijk voo rje veiligheid ! !
romyloverrr schreef:NinaBoyke schreef:@ Casperzazoe: Hangt er vanaf wat je ervaring noemt, ik heb wel veel gesprongen, zowel met als zonder zadel, spring ook in-uitjes zonder zadel enzo, dus opzich heb ik wel een redelijke zit denk ik.
Ken jij toevallig misschien een oefencrossje waar ik heen zou kunnen gaan met de trailer? Als de afstand niet te groot is zou ik ervoor kunnen sparen, voor een paardentaxi.
misschien wilt een aardige bokker je tegen benzinekosten + nog wat extra voor de tijd brengen ???
zou een hoop geld besparen,
misschien dat ook een bokker die bij je in de buurt woont je privé les wilt geven ? ? ?
casperzazoe schreef:Eerlijk gezegt heb ik het idee dat je denkt dat je het wel kan, dat je zo een cross springt. (dat is niet arrogant bedoelt hoor, ik heb nog nooit een foto van je pony gezien.) maar hebe je nog nooit les gehad? nog nooit wedstrijden gereden? Begin duidelijk met de basis. een ponyclub is verschillend, mensen zitten in paarden wereld en kennen zws crossers. Rijd dressuur wedstrijd zodat je pony 'went' aan ander terrein. Daarna lekker springen en dán pas crssen