Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
silvester schreef:Idefix: Leuk dat jouw meiden zo enthousiast zijn.
Ik zelf denk dat Milan er ook wel mee door gaat; hij heeft er gewoon echt gevoel voor.
Heb je dit topic al gezien? [WN-ITP] 7 jaar oud en Europees Kampioen lead-line
Meisjes worden alleen maar luie paardenkonten volgens hem (weet je meteen hoe ie over mij denkt.
) Nu we sinds een jaar niet meer op hetzelfde terrein wonen als waar hij altijd kwam, we zijn verhuisd, is mijn oudste uitgegroeid van een nerveus meisje naar een heel gedreven ruitertje, die ontzettend veel plezier heeft in het rijden. Laatst was ze aan het rijden met Prince in de verenigingsmanege en dan doet ze dus werkelijk alles alleen met hem, alleen opzadelen lukt nog net niet, want het zadel is nog iets te moeilijk, en opa was er ook met haar oudere neef. Wat een verschil! Neefje moet nog steeds aan de longe en zijn 2 jaar jongere nichtje scheurde de bak door in galop, middendraf enz. En stomtoevallig besloot Prince die dag om ook maar eens vrijwillig flink aan de teugel te gaan lopen. Wouw, dat zag er goed uit! Opa was eerder weg dan gepland. Wat ik dan jammer vindt is dat ie er niet gewoon van kan genieten. Mijn dochter is immers ook zíjn kleindochter. Dan mag je dat toch gewoon mooi vinden om naar te kijken en er ook trots op zijn?
Maar als ze uiteindelijk niet willen, zal ik dat respecteren. We dwingen ze nergens toe.