endurance starten waar allemaal lid van worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:54

Ik heb ook nog een vraag over de startpas in combinatie met de endurance

Op de site van de KNHS (http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1901 ... =&ppCatID=) staat het volgende:

"Met een startpas kun je deelnemen aan officiële wedstrijden. De startpas vervangt vanaf 1 januari 2012 de KNHS startkaart en startcoupons. Inschrijven zal in de toekomst alleen nog maar digitaal gebeuren via Mijn KNHS.
Voorlopig loopt inschrijving voor wedstrijden die na 1 januari 2012 plaatsvinden via het digitale KNHS inschrijfformulier. Deze moet ingevuld worden gemaild naar de wedstrijdorganisatie.
Alleen dit KNHS inschrijfformulier is rechtsgeldig als inschrijfdocument ter vervanging van de startcoupon. Uiteindelijk schrijft een ruiter zich online via Mijn KNHS in voor een wedstrijd, waarmee zijn gegevens automatisch bekend worden bij de wedstrijdorganisatie. Tot die tijd kun je onderstaand de inschrijfformulieren voor de verschillende disciplines downloaden."

Daar onder staan dan een aantal inschrijfformulieren:
Inschrijfformulier dressuur_springen (4)
Inschrijfformulier eventing (4)
Inschrijfformulier samengesteld mennen (4)
Inschrijfformulier mennen dressuur vaardigheid (4)
Inschrijfformulier aangepast sporten dressuur (5)
Inschrijfformulier aangespannen sport (4)
Inschrijfformulier impulsrubrieken (2)
Inschrijfformulier zestal-viertal (2)
Inschrijfformulier ponyclub

Maar dus niks voor de endurance?

kim345

Re: endurance starten waar allemaal lid van worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:05

Er is nog geen startpas voor de endurance dacht ik..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:18

Er komt/is zeker wel een startpas voor de endurance, maar je kan je nog niet digitaal inschrijven via de KNHS. Voor inschrijven ga naar: www.endurancevereniging.nl

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:19

Jawel! Tuurlijk wel. Net als dat er nu ook gewoon een endurancestartkaart is/was.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:24

Djilna schreef:
Jawel! Tuurlijk wel. Net als dat er nu ook gewoon een endurancestartkaart is/was.

Huh er is toch gewoon de endurancestartkaart en daar kan ik toch gewoon mee starten?
En dacht dat er geen startpas was voor de endurance?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:46

Hilli schreef:
Er komt/is zeker wel een startpas voor de endurance, maar je kan je nog niet digitaal inschrijven via de KNHS. Voor inschrijven ga naar: http://www.endurancevereniging.nl

Maar je kunt je dus wel inschrijven zonder startpas? Of dat niet?

En de startkaart blijft behouden toch? De startpas vervangt alleen de startcoupons?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:56

Kim, de startpas is de vervanger van de startkaart. Dus ja er is gewoon ook een endurance startpas...

Zonder startpas kun je je alleen inschrijven voor de Impulsrubriek = Kennismakingsklasse.
Je moet dan wel lid zijn van de KNHS via ruiter/koetsierbewijs, vereniging of rechtstreeks lid.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:44

Als je al een startkaart had bij een algemene vereniging, geldt die ook als startpas voor endurance. Voor 1 april moet je dan de algemene startpas hebben. Als je dat ieit hebt, krijg je een voorlopige startpas voor endurance en straks dus de echte startpas voor endurance. Die kan je aanrvagen als je lid wordt van de endurancevereniging.
Inschrijven via de website van de KNHS lukt niet, via de endurancesite lijkt ook nog niet te lukken, maar via de desbetreffende vernigingen kan het voor een aantal al wel.
Ik heb mijn algemene startkaart per 1 januari om laten zetten naar een startpas voor endurance en heb een voorlopige startpas voor endurance ontvangen van de KNHS.
Inschrijven via Mijn KNHS kan dus nog niet, via een formulier van de KNHS kan dus nog niet, via de site van de endurancevereniging lukt ook nog niet, maar mpet dus nog via de site van de organiserende vereniging.

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:57

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:20

Miin KNHS is alleen voor dressuur/springen enzo, niet voor endurance. Als je het formulier ingevuld hebt en opgeslagen op je eigen computer, kan je het naar de KNHS mailen, wedstrijdzaken@knhs.nl is het mailadres als het goed is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:24

margjex schreef:
Ik heb me net aangemeld bij : http://www.deronline.nl/informatie/lidworden.asp
En ik heb naar deronline gebeld, en die zeiden dat ik me ook moest aanmelden bij de knhs mt dit formulier: http://knhs.nl/objects/00002170.pdf
Maar hoe moet ik die nou opsturen want ik lees dat je vanaf 01-01-12 via mijn KNHS moet inleveren.
Maar dan moet ik een wachtwoord ofzo invullen.
Ik snap er niks meer van wat moet ik nou doen???

Ik heb me alleen bij de DER aangemeld en ik dacht dat je dan automatisch ook lid van de KNHS was en dat je alleen nog bij de KNHS moet zijn om een startkaart aan te vragen (wat voor mij nog niet van toepassing is, omdat ik eerst kennismakingsklasse start)
Dit klopt dus niet?

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:31

Oke dankje, dan vul ik het in en dan stuur ik hem daarheen.

Toen ik kenningsmaakings rit ging rijden was ik nergens lid van dus dat weet ik niet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:44

Lid van Endurancevereniging = lid van de KNHS. Dus idd alleen nog via KNHS rechtstreeks startpas aanvragen :j

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:55

Het formulier is in elk geval het formulier waar je de startpas mee aan kunt vragen. Alleen gaf ik een verkeerd mailadres, het moet zijn: ledenservice@knhs.nl .