[WN] met halteren zwart op de hoeven of juist niet????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 08:16

gera schreef:
Oohh ik baaaal dat ik er niet bij kon zijn. Heeft PLEASE iemand anders foto's gemaakt zodat ik er nog een klein beetje bij kan zijn? Ik ben namelijk ontzettend benieuwd! Weet iemand hoe Sylva van der Wal haar veulens hebben gepresteerd?

Goed! Ze stond voor mij in de amateur en was 2e met Seegenerlsgolddigger (pppfffeuw). We konden niet op tegen een schitterende hengst uit Duitsland die ook grand champion werd, BR Little Surprise.
Maar Ed heeft veel foto's gemaakt, ook nog een statieportretje van Digger Clown .
Vanmiddag gaan we naar de reining kijken OK dan!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 10:57

Loky schreef:
Charene's paardje zag er echt beeldig uit OK dan!

Bloos dank je wel , ze gedroeg zich deze dag echt als een dame Schijnheilig was echt trots op haar , ik ben in de open klasse ook 4 de geworden , en in de amateur kreeg ik eenmaal een achtste plek........

En ja wat was die Digger verliefd Lovers op Joelyn, hij kan trouwens heel zwoel kijken maar Joelyn had ook zoiets van Ach gut ik vind jou wel lief.

En dat hoeven spulletje heb ik er dus op gedaan , stond echt wel leuk en netjes ....... alleen die mooie dame ging s`morgens op mijn voet staan toen ik het bij wilde kleuren en toen gingen er een paar mooie ZWARTE spetters op haar mooie WITTE beentjes ..... maar goed mijn mannetje is er heel rustig bij gaan zitten en heeft ze toen het hard was gewoon een beetje eruit geknipt Haha!

En foto`s heb ik alleen van mij en mijn paardje Bloos ja dat heb je als manlief foto`s maakt Knipoog ik zal ze er snel opzetten Cheese!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:02

vera"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Foto's gemaakt????? Weet je ook hoe Vera het heeft gedaan met Digger???

Ja hoor Haha!
2x 4e

Jammergenoeg was er een jury die de schoonheid van Digger niet zo kon waarderen Boos! en daardoor ging het gemiddelde naar beneden Bloos!
Maar Digger deed het super OK dan! Hij was weer even lief en stond in de amateurklasse als een heus halterpaard netjes vierkant en keurig met de oortjes naar voren Lovers
Ik heb een super dag gehad.

Charene ging ook heel goed met haar dametje!!!! Digger was helemaal verliefd op haar, dat was zo lief om te zien. Telkens als ik langs Jo liep dan stopte hij om naar haar te kijken Lovers
[/quote]

He, super joh!!!

Jullie hebben gewoon samen een mega- wedstrijdervaring weer opgedaan, dus dat is al super.......Die Digger, loeren naar lekkere meiden, dat zit dus wel goed met 'm, hahahahha!!!!!
Volgende week bel ik je ff, even bijkletsen........

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 13:30

Hier een foto met het resultaat van hoeven zwart OK dan!

Afbeelding

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:32

Ik vind het mooi staan, met die hoeven zwart. En wat een ontzettend mooi paardje!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 13:41

LisetteSugar schreef:
Ik vind het mooi staan, met die hoeven zwart. En wat een ontzettend mooi paardje!

Bloos dank je wel , en volgende keer idd weer hoeven zwart , vond het toch wel mooi staan..........