Overigens vind ik het een nette stop.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maritje1991 schreef:Hoi,
Ik heb helemaal geen verstand van western rijden, maar voor een 3 jarige is dit denk net iets te veel.
In februari was hij dus eigenlijk nog 2 toen je hem ben gaan inrijden, en toen elke dag getraind worden en sliding stops maken.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen en ik zou mij ook schamen als ik jou was.
Leuk dat hij kan sliden, ik had het nog leuker gevonden als je dit filmpje pas over anderhalf jaar had gepost.

M_D_H schreef:Maritje1991 schreef:Hoi,
Ik heb helemaal geen verstand van western rijden, maar voor een 3 jarige is dit denk net iets te veel.
In februari was hij dus eigenlijk nog 2 toen je hem ben gaan inrijden, en toen elke dag getraind worden en sliding stops maken.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen en ik zou mij ook schamen als ik jou was.
Leuk dat hij kan sliden, ik had het nog leuker gevonden als je dit filmpje pas over anderhalf jaar had gepost.
mischien moet jij zelf even heel erg gauw in een hoekje gaan staan schamen????
je weet niks over western, komt wel aan met dat een slidingstop veels te zwaar is voor zo'n jong dier,
je gaat er maar meteen van uit dat het beestje 2 was toen die ingereden was en dat er elke dag slidingstops gemaakt worden...
sorry hoor maar waar gaat dit over?
dat je je mening verkondigt okey, dat mag en dat recht mag niemand je ontnemen, maar dat je zonder verdere achtergrond informatie maar gewoon mensen gaat beschuldigen en roept dat ze zich moeten schamen is toch te gek voor woorden?
er is geen verschil tussen een paard die op 3 jaar schouderbinnenwaarts loopt, een paard wat op drie jaar een B parcours springt, een paard wat op 3 jaar crosstrainingen krijgt of een paard die op 3 jarige leeftijd een slidingstop maakt!!!!
er is naar dit moment toe getraind, ts krijgt genoeg begeleiding als ze elke keer haar instructeur bij de trainingen heeft staan (ik bedoel maar, er trainen ook genoeg jonge dressuurruiters hun paard naar de knoppen omdat ze niet genoeg goede begeleiding krijgt) en ts geeft zelf al aan dat ze en niet elke dag rijdt, en dat ze ook niet elke dag een slidingstop doet...
bovendien was het paardje dus geen 2 toen hij werd ingereden en zadelmak werd gemaakt...
dus persoonlijk vindt ik dat er hier in dit topic maar 1 iemand zich moet gaan schamen...
en dat ben jij
genoeg gezeurt hier over...
ook ik heb, behalve van wat ik tijdens clinics zie etc niet veel verstand van western...
maar ik vindt het een nette stop voor zo'n jonkie, ziet er mooi relaxt uit
Maritje1991 schreef:M_D_H schreef:mischien moet jij zelf even heel erg gauw in een hoekje gaan staan schamen????
je weet niks over western, komt wel aan met dat een slidingstop veels te zwaar is voor zo'n jong dier,
je gaat er maar meteen van uit dat het beestje 2 was toen die ingereden was en dat er elke dag slidingstops gemaakt worden...
sorry hoor maar waar gaat dit over?
dat je je mening verkondigt okey, dat mag en dat recht mag niemand je ontnemen, maar dat je zonder verdere achtergrond informatie maar gewoon mensen gaat beschuldigen en roept dat ze zich moeten schamen is toch te gek voor woorden?
er is geen verschil tussen een paard die op 3 jaar schouderbinnenwaarts loopt, een paard wat op drie jaar een B parcours springt, een paard wat op 3 jaar crosstrainingen krijgt of een paard die op 3 jarige leeftijd een slidingstop maakt!!!!
er is naar dit moment toe getraind, ts krijgt genoeg begeleiding als ze elke keer haar instructeur bij de trainingen heeft staan (ik bedoel maar, er trainen ook genoeg jonge dressuurruiters hun paard naar de knoppen omdat ze niet genoeg goede begeleiding krijgt) en ts geeft zelf al aan dat ze en niet elke dag rijdt, en dat ze ook niet elke dag een slidingstop doet...
bovendien was het paardje dus geen 2 toen hij werd ingereden en zadelmak werd gemaakt...
dus persoonlijk vindt ik dat er hier in dit topic maar 1 iemand zich moet gaan schamen...
en dat ben jij
genoeg gezeurt hier over...
ook ik heb, behalve van wat ik tijdens clinics zie etc niet veel verstand van western...
maar ik vindt het een nette stop voor zo'n jonkie, ziet er mooi relaxt uit
Waarom betrek er dressuur etc bij?
Dat vind ik zo slap.
DAAR ben ik het namelijk ook helemaal NIET mee eens
Niets leuks aan om een 3 jarige in de krul getrokken te zien worden, of schouderbinnenwaarts etc.
IK VIND het gewoon geen filmpje om trots op te zijn ivm met de leeftijd. IK zou mij er voor schamen.
Wordt er nog wel eens in het belang van het paard gekeken?

xTrudyx schreef:
[/quote]troi schreef:Leuk paardje!
En de leeftijdsdiscussie, tja daar is een centraal topic voor: [WN-AM] De leeftijd van het zadelmak maken . Misschien kunnen de mensen die het daarover willen hebben daar misschien hun berichten plaatsen?
quarterH schreef:Ja trudy hierom plaats ik geen filmpjes/fotos van mijn 3 jarige reiner op een forum als bokt....
hier zitten teveel mensen die de sport gewoon niet snappen.
mooie stop! mag je trots op zijn!