Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik had dan gedacht: hij bedoelt die grote, nou ik spring mooi die kleine ernaast)
Die vind het geweldig! Anoli schreef:Leuke foto's TS
2 opmerkingen/tips:
1. let goed op je hakken, want op veel foto's trek je ze op in plaats van dat je ze uitdrukt. Zou vervelend zijn als je doorglijd en vast komt te zitten.
2. Ben geen fan van loslopende honden ook al is je paard het gewend. Foto met de "foute haag" laat het een beetje zien. want wat als de hond net ergens verkeerd staat, jouw paard probeert de hond te ontwijken en dat lukt niet....
Kleine opmerking 3:
Volgende keer gewoon tegen je instructeur ingaan als je denkt dat hij die grote haag bedoelt
Denk maar niet dat ik had gesprongen(ik had dan gedacht: hij bedoelt die grote, nou ik spring mooi die kleine ernaast)
(maar ja, ik ben een watje, 
ponyparadijs schreef:CarpeDiem schreef:@ Pony Paradijs: Ik heb haar dit najaar 2 x met succes in de B SGW gestart. Dit voorjaar gaat haar baasje haar weer uitbrengen.
Heb je haar alleen sgw gestart? Of ook springen en dressuur?
en Baasje start ook sgw? En stop jij dan met rijden?
Citaat:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.
Knap dat je die hoge heg hebt gesprongen! CarpeDiem schreef:We starten haar allebei.
Baasje in het Z dressuur en B springen (punten voor het L) en B sgw.
En ik in het M dressuur, B springen en B Sgw (punten voor het L).
Uiteraard niet allemaal tegelijk in 1 weekend he.. (voordat de pennys weer opstaan)..
Ik heb het druk met school, dus ik rijd weinig wedstrijden en kan net zo erg genieten van een training als dit als van een wedstrijd.
Citaat:Moderatoropmerking:Quote verwijderd.