LindyH schreef:Hier in Nederland zijn het vooral de paarden die verder niet zo veel kunnen behalve erg hard, die barrel racing gaan doen. (Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.)
Gelukkig heb ik zo'n uitzondering
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het moeilijke vind ik dat dochter pas 6 is (bijna 7) en nog veel te leren heeft. Ik ga er dan ook alle tijd voor nemen. Zij moet zelf ook een goed gevoel erbij hebben en weten wat ze wil. Ik ga er van uit dat pown al een basis western heeft (dat is mij gezegd en ik zie dat ook wel) en dat als we verder zouden gaan pony het snel op gaat pakken. Ze is pas 8...

Citaat:Noot:
Binnen de Young riders 13 & under geldt een algehele cap verplichting, Young riders zijn vrij indien zij in
het bezit zijn van een L2 of L1 licentie, mits deze 14 jaar of ouder zijn, Young riders klasse zijn
toegankelijk voor ruiter met een L3, L2 of L1 licentie.
De winnaar krijgt de FNW Young Riders talent Award . (Nederlands kampioen)
. En waarom pas op 1 januari??? Waarom dan niet aan het begin van het nieuwe wedstrijdseizoen moeten ze 10 jaar zijn? Lijkt mij net iets meer voor de hand liggen.....
CounTree schreef:Onze dochter heeft ook met regelmaat WRAN gestart.
Regelgeving WRAN:
De andere onderdelen mogen pas gestart worden als het kind op 1 januari 10 jaar is.
bv. Wordt het kind op 2 januari 10 jaar, dan moet het wachten tot 1 januari erop eer dat het mag starten. Wordt het kind op 31 december 10 jaar, dan mag er in principe de volgende dag gestart worden bij de WRAN.
silvester schreef:Bij de appaloosa's hadden we afgelopen jaar inderdaad elke keer all breed lead-line pleasure en horsemanship.
En volgens mij is dat bij iedereen goed bevallen, dus zullen ze het volgend jaar vast weer uit gaan schrijven.
Kompleet met uitleg door Peggy de Kraa. Even zoeken hier op bokt en dan vind je een compleet foto topic. 
vind.
Tijd voor verandering bij de Wran misschien. jelson schreef:Tijd voor verandering bij de Wran misschien.