quarterH schreef:ik snap nooit dat mensen een pleasure galop kreupel noemen. het is namelijk wel degelijk een correcte 3 tact, alleen erg langzaam.
Ja, dit snap ik ook nooit idd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

candalisa schreef:Ik ben nu ruim een jaar bezig om het pleasure uit mijn pleasure paard te haeln die zat er zo in veroest dat ze niet eens normaal kon galloperen. In de kudde probeerde ze met zn langzame galop weg te komen nou ze heeft er flink wat trappen aan overgehouden!
Vaak zijn de paarden ook erg kort als ze alleen maar pleasure doen. En idd zelfs een dierenarts kijkt naar het paard alsof hij erg kreupel is. Ik heb drien dierenartsen voorbij laten komen omdat die haar zo kreupel vonden dat ze naar de slacht kon tot er eentje kwam die wist wat een pleasure paard was toen werd ze wel goedgekeurd best irritant!
candalisa schreef:Waarom heb je dan een pleasure getraint paard gekocht??Ik ben nu ruim een jaar bezig om het pleasure uit mijn pleasure paard te haeln die zat er zo in veroest dat ze niet eens normaal kon galloperen. In de kudde probeerde ze met zn langzame galop weg te komen nou ze heeft er flink wat trappen aan overgehouden!
Vaak zijn de paarden ook erg kort als ze alleen maar pleasure doen. En idd zelfs een dierenarts kijkt naar het paard alsof hij erg kreupel is. Ik heb drien dierenartsen voorbij laten komen omdat die haar zo kreupel vonden dat ze naar de slacht kon tot er eentje kwam die wist wat een pleasure paard was toen werd ze wel goedgekeurd best irritant!
rapido schreef:candalisa schreef:Waarom heb je dan een pleasure getraint paard gekocht??Ik ben nu ruim een jaar bezig om het pleasure uit mijn pleasure paard te haeln die zat er zo in veroest dat ze niet eens normaal kon galloperen. In de kudde probeerde ze met zn langzame galop weg te komen nou ze heeft er flink wat trappen aan overgehouden!
Niels schreef:Ach, het is altijd makkelijker om de sport de schuld te geven dat je paard niet goed is