Hoi Elly, wat jammer dat je gaat stoppen. Ik kwam je wel eens tegen tijdens een wedstrijd. Als ik het zo lees is het een verstandig besluit. Gelukkig zijn er vast veel mooie herinneringen Groetjes Femke
Hoi Elly, wat een moedig besluit. Ik heb de laatste jaren vaak tegen je moeten strijden en menigmaal verloren. Je bent en blijft een geweldig mens en een ruiter met klasse, zoals jij begaan bent met je paarden ik vind het prachtig. We hebben vaak met elkaar gesproken en hoop dat ik je nog vaak ga tegenkomen. Ik ben die fjordengek uit het noorden, net zo gek van haar maatje als jij altijd bent. Je hebt veel moeten meemaken het afgelopen jaar en het is en blijft een dapper besluit om helemaal te stoppen, we spreken elkaar, sterkte meid.
Kuggur
Geplaatst: 19-11-11 20:19
Ik weet, het gaat me geen fluit aan, maar ben toch nieuwsgierig; Hoe oud ben je eigenlijk...
dropje2
Geplaatst: 20-11-11 11:04
Kuggur schreef:
Ik weet, het gaat me geen fluit aan, maar ben toch nieuwsgierig; Hoe oud ben je eigenlijk...
Kuggur, dat vraag je niet aan dame ! Oud en wijs genoeg om een hele moeilijke beslissing te nemen!
RedKing
Geplaatst: 20-11-11 11:37
Hey Elly, Heel veel respect voor je beslissing, die zal niet makkelijk zijn geweest. Ik heb zelden zulke mensen zoals jij gezien die zo goed voor hun paarden waren, die ondanks alle tegenslagen altijd blijven lachen en voor iedereen altijd een vriendelijk woord had. Je hielp altijd iedereen waar het nodig was. We zullen je missen zowel in de wedstrijdring als daarbuiten als vrijwilliger. gr Petra
Moondancer
Geplaatst: 20-11-11 12:52
Hoi Elly , ik kan me alleen maar aansluten bij de rest , vind het heel dapper van je om deze beslissing te nemen , maar ik begrijp je heel goed , jou kennende ben je ook niet over 1 nacht ijs gegaan voordat je deze beslissing nam. Ik hoop ook dat we je nog vaak zien op wedstrijden , je was een super door(wo)man!!!!!Wie weet is dat je nieuwe roeping! In ieder geval toch heel veel sterkte in de komende tijd!!
Jackolena
Geplaatst: 20-11-11 18:27
Elly heel veel respect voor je besluit. Je was op het afgelopen NK de steun en toeverlaat bij de inrij-bak voor velen. Voor mij ben jij altijd een voorbeeld geweest, en dat zal zo blijven. Hopelijk gaan we je nog wel tegenkomen en ik hoop dat dit besluit je een stuk rust geeft.
Wat een moeilijk, maar zeer wijs besluit. Veel voor je kiezen gehad en altijd als ik je zag lachte je! Kan weinig toevoegen aan alle andere reaties...RESPECT...
Wel hoop ik dat we je op bv de paintshows nog zeker gaan tegenkomen, nu om te genieten van je lach en je vrolijkheid.
Heel veel respect voor je beslissing. Hopelijk gaan we je nog wel tegenkomen!
Smotz
Geplaatst: 21-11-11 09:47
Hoi Elly, kan me voorstellen dat het voor jou ontzettend moeilijk is met showen te stoppen, zo fanatiek als je bent. Het zat je de afgelopen tijd ook niet mee, en de jaren gaan wel tellen als je vaak alleen op pad gaat. Ik weet nog goed dat je me opbelde vroeg op de NQHAshow in Zeewolde. Je auto had panne gekregen, je kon niet weg. Lichtelijk in paniek, maar toch weten te regelen dat je weg kwam, en zo kwam je aan met een relaxte reus Dime die niet op of om keek van de stresssituatie. Hup karretje eruit en gaan met die banaan. Je bent een taaie Elly, en een ontzettend leuk mens dus hoop je toch nog te zien op shows/clinics. Grtjs Marjolein
Wat een moeilijke beslissing, ongeacht welke leeftijd. Het paardenvirus kruipt onder je huid en in je bloed en wordt een tweede natuur. Ik hoop dat je nieuwe passies gaat vinden en we je zo nu en dan nog eens voorbij zien komen in de sport. Ik wens je het beste. Signe
spatter
Geplaatst: 21-11-11 16:30
wat een moeilijke beslissing ik wens je heel veel sterkte en ook nog veel paardenplezier op een andere manier
Mac
Geplaatst: 21-11-11 17:30
Jeetje Elly, dat is een behoorlijk ingrijpend besluit! Wat zal je leven er anders uit gaan zien! Ik vind het heel jammer, maar kan het wel begrijpen, helemaal gezien het je de afgelopen jaren niet mee heeft gezeten. Hopelijk zien we je nog wel op de shows!
Toekie
Geplaatst: 21-11-11 21:57
Lieve Elly, wat lijkt me dit moeilijk. Maar wat heb ik respect voor jou! Ik vind het top je verschillende keren ontmoet te hebben samen te paard in de line up. Heerlijk mens ben je! Veel geluk in je tweede jeugd.
EllyStel
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-11 22:02
Toekie schreef:
Lieve Elly, wat lijkt me dit moeilijk. Maar wat heb ik respect voor jou! Ik vind het top je verschillende keren ontmoet te hebben samen te paard in de line up. Heerlijk mens ben je! Veel geluk in je tweede jeugd.