Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij is nu dan wel weer aan de dikke kant maar zelf als hij heel dun is is zijn rug gewoon plat. Dus ga maar vast de split oefenen voor je hierheen komt
.
.
IcePrincess schreef:Zo'n karakter kom je (gelukkig) zelden tegen en is te ingewikkeld om in woorden uit te leggen maar hij is niet normaal om het zo maar te zeggen.
. Begrijp dus helemaal wat je bedoeld
, ik kan me alleen een halfbroertje van moeders kant herinneren (cremello, staat in denemarken of zweden).
)
). Maar hij staat nu lekker buiten in een groepje dus daar hebben we geen last meer van
.
. Lair was echt een super pony. De beste kinderpony die je je maar kunt wensen maar er zat soms ook een kop op. Zo was het onmogelijk om haar door de hoefsmid te laten behandelen toen ze drachtig was van Linette. Ze ging toen echt helemaal door het lint en was zelfs niet te houden met 3 man sterk. Na haar dracht was er helemaal niets meer aan de hand. Bijzondere merrie

. Dat zij moeilijk met rijden was wist ik niet, meisje waar ik destijds contact mee heb gehad reed haar wel en dat ging erg goed van wat ze vertelde.
. Eigenlijk wel een hele geruststelling om dit te weten, ik heb hem natuurlijk al zo lang en kan voor al die rare dingen echt geen aanleiding terugvinden waarom hij zou zou moeten reageren en van Graffiti zou het ook niet moeten komen, mams is de schuldige dus
.
, vooral staken en wegrennen met zijn hoofd op zijn buik zijn favoriet.
Ik vind dat jullie hartstikke leuk zijn zo samen ... ik vind het helemaal geen raar beeld geven het kan prima zo .. En als jullie plezier hebben waarom niet !!
.. en het is de beste kinderpony die ik ooit maar deed de dingen niet zomaar ze was de prinses van de stal en zo wilde ze behandeld worden
ze liep met mijn zoon M2 en kende de oefeningen voor de Z helaas mocht ze dat niet omdat ze een B pony was. Een echte wedstrijdpony die niet gelukkig was in de wei maar wilde schitteren in de ring dan ging het nekkie er extra op en werden de bewegingen extra .. en ze loopt op haar 18de nog steeds braaf haar rondjes niet meer in de sport maar wel als leerpony bij 2 jonge kinderen.