Fleur, gefeliciteerd met deze overwinningen. Wauw! Ik wist niet dat we in het noorden zo'n talent hadden in de westernsport. Leuk filmpje, leuk interview.
leuk filmpje,mooie reclame voor de sport. Grongingen heeft wel wat met de media,deze week ook een leuk stukje in paardensport over de springende cowboy.
Ik heb het ook gezien. Hele mooie combi. Zat met een scheef oog te kijken en hoorde bij de uitleg een hele bekende stem. Super leuk verteld Deborah.
sonita
Geplaatst: 11-11-11 12:45
Dames, super gedaan! En bedankt dat jullie onze sport eens goed in de media hebben gekregen. Springende cowboy?? Heb je hem springbonen gevoerd?!
Signe
Geplaatst: 12-11-11 16:49
Super filmpje. heel goed gedaan Fleur en Deborah! Ik vind je zo lekker enthousiast, maar met een vleugje nuchter Fleur! Topperd!
Signe
Geplaatst: 12-11-11 16:50
HippoLogic schreef:
Fleur, gefeliciteerd met deze overwinningen. Wauw! Ik wist niet dat we in het noorden zo'n talent hadden in de westernsport. Leuk filmpje, leuk interview.
Er zit heeeel veel talent in de Noordelijke provincies!
Lars_Alida
Geplaatst: 13-11-11 12:07
Wat zijn springbonen eigenlijk?,ken wel springbalsemien raar spul,zijn die bonen ook zo iets? Is wel een idee,moet ik ze Lars en t paard gaan voeren.