[WN] RB Go Man Chu Chu

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:14

Die tweede is inderdaad ook erg mooi (mooie aftekeningen)! Haha! (Sorry, twee berichtjes onder elkaar Bloos )
Laatst bijgewerkt door Toekie op 01-10-03 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:37

Ik denk dat die laatste foto van Chu Chu gewoon op het verkeerde moment is genomen. Ik vind het wel een mooi paard. Zou mijn keus niet zijn, maargoed Haha!

En RB Expressive Too vind ik er op die foto niet uitzien als ik eerlijk mag zijn. Alleen maar spieren op zijn voorhand...schraal...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 16:40

Het is net een verkeerde galopsprong of hij springt net van galop in draf. Ik zie sowieso liever een foto onder het zadel en eentje van gewoon zonder zadel

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:10

Ik heb even een nieuw speeltje op dit topic losgelaten (split om nieuw topic te openen Lachen )
Ik vind het een hele mooie hengst als had de kleur iets dieper buckskin mogen zijn en zijn achterbenen zwart ipv wit. Wat voor mij weer een geluk is anders had ik hem nog willen kopen Cool

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:57

zal ik nu eens een gemene spelbreker zijn??!!!
rb go man chu chu is ons paard geweest en na een half jaar hebben wij hem terug verkocht aan klaas!!!!
wij noemde hem altijd jojo!!!(zo noemen ze hem nog steeds bij cobo)
toen we hem hebben laten keuren zijn we ons helemaal lens geschrokken Bloos!
we hebben dat meteen met klaas overlegd maar volgens hem was er niets aan de hand hij zei"het zijn maar fotos"
dus mocht er een gek rond lopen die er net zo verliefd op is als wij waren laat diegene a.u.b even een pb sturen!!!! ik heb de rontgenfotos nog steeds thuis liggen!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:02

Zonde van het paard, dus blijft gewoon het mooie plaatje over Cool

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:18

Vind je het niet een beetje schunnig om dat zo publiekelijk op Bokt neer te gooien?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:19

jojo schreef:
zal ik nu eens een gemene spelbreker zijn??!!!
rb go man chu chu is ons paard geweest en na een half jaar hebben wij hem terug verkocht aan klaas!!!!
wij noemde hem altijd jojo!!!(zo noemen ze hem nog steeds bij cobo)
toen we hem hebben laten keuren zijn we ons helemaal lens geschrokken Bloos!
we hebben dat meteen met klaas overlegd maar volgens hem was er niets aan de hand hij zei"het zijn maar fotos"
dus mocht er een gek rond lopen die er net zo verliefd op is als wij waren laat diegene a.u.b even een pb sturen!!!! ik heb de rontgenfotos nog steeds thuis liggen!!!

okeeeeeeeeeeeeee, we zullen blijven dromen.......het is en blijft een mooi dier!!!! Waren de gebreken aangeboren of een andere oorzaak??

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:37

sorry hoor maar hier wordt niks mee bedoelt!!!!!!
ik heb dit paard gehad en het is een snoepie in omgang maar ik heb er wel 25000 gulden voor moeten neertellen!!!!!!!!! ik wil helemaal niemand voor banketstaaf zetten of schunnig zijn maar eerder een waarschuwing uiten!!!!
ik dacht dat je hier je mening mocht uiten?? en trouwens ik heb helemaal niet verteld wat zijn keuringsrapport inhoudt daarom de vraag naar een pb mochten mensen meer willen weten over zijn rapport

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:39

Het is idd een mooi paard en fijn in omgang, maar dat neemt niet weg dat het idioot is als zo'n paard nog voor een hoog bedrag te koop staat terwijl de eigenaar ervan weet. Ik zie het meer als een eerlijke waarschuwing naar eventuele geinterresseerden.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:41

En hij staaat nog op de site als dekhengst????

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:29

Hij heet inderdaad jojo, dat weet ik *LOL*
Ik wist het ook van zijn keuringsrapport. Dan niet het hele verhaal, maar wel iets. Ik vind niet dat het aan mij is het op bokt te plaatsen. Jojo hier op bokt is de (trotse) eigenaresse geweest van, jawel, jojo, en zij weet er meer van dan ik, als enkel verliefd 'pubermeisje' Knipoog

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:20

Wat een kwijl paard!!!! Hij liep ook idd op Kalverhoek en ik heb iets met buckies, helemaal in deze vorm Lovers

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:46

Ik vind het ook meer een eerlijke waarschuwing.
Wel ontiegelijk mooi paard zeg!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:06

Heel mooi dier, en vooral: wat een billen!

Ik ben niet zo voor halterpaarden, en de waarschuwing wat betreft de foto's vind ik niet ongepast.
Ik denk dat er eerder alarmbelletjes bij mij gaan rinkelen als ik de naam Impressive hoor....

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:09

Hij wordt trouwens wel erg snel vies, denk ik. Dat is vast de reden waarom het XoNo zijn keus niet zou zijn Haha! Leuk he, een Paint! Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:04

*LOL* Nee hoor Gera, het is niet echt mijn type. Alhoewel je er wel gelijk in hebt dat mijn volgende paard, bij voorkeur, geen Paint meer wordt. Ik vind het een drama elke keer mijn paard te moeten boenen voor een wedstrijd.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 19:08

Bud heeft ook wel erg veel wit. Vooral daar onder de billen moet het bruin of zwart zijn.. en dan wel aangeboren, dus niet met medewerking van het paard zelf Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:09

Zoals mijn Kobusje dus........Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:53

Niks mis mee om het op Bokt te zetten hoor. Laten we vooral eerlijk en open blijven Bloos