[WN] Koude voeten, hoe doen jullie dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 15:16

Ik krijg altijd kramp van koude voeten en als ze eenmaal koud zijn krijg ik ze niet meer warm. Dus wat ik altijd deed toen ik nog naar stal ging (naast vele lagen aantrekken):

In de auto m'n gewone schoenen aan, rijlaarzen en jas aan de bijrijder kant onder de voetverwarming zetten. Dan de voetverwarming hoog op en als ik op stal aan kwam dan begon ik met heerlijke voorwerwarme laarzen en jas :D :o Scheelt toch wel een beetje vond ik...

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 15:23

ik heb gewoon rondom stal van die winter/snowboots achtige dingen (van haren, 30 euro ofzo, heb iedere jaar wel iets toonbaars) en doe mijn normale rijlaarzen dan alleen aan tijdens het rijden zelf. tot die tijd staan ze lekker warm in de kantine, eventueel bij de kachel :-)

Sassy4barrel

Re: Koude voeten, hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:51

Thermosokken in gewone (ariat) laarzen hier in Nederland in de winter. In Bayern Duitsland werd het echt koud in de winter dus daar droeg ik fat baby laarzen met extra dikke zolen ook met thermo sokken, werkte goed :)

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 18:00

Voor de echte koukleumen hier onder ons, er bestaan ook van die zooltjes die door middel van een accu verwarmen :D Ik zit er toch sterk aan te denken ene keer zo'n paar aan te schaffen :D En je heb ook verwarmde rij en menhandschoenen maar die zijn vrij dik dus dat lijkt me niet fijn rijden en mennen. En die zijn ook heel duur..

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:21

Waar kan je bijvoorbeeld met bont gevoerde westernlaarzen vinden ? (of vraag ik nu iets onmogelijks :P)

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:06

De schoenen die ik had gepast waren overigens de mountainhorse groomit stalschoenen (als ik het goed heb) zijn volledig met kunstbond gevoerd en zijn inmiddels van kittenband sluitingen voorzien. Ik kwam de groomit bij ej.nl tegen en daar hadden ze nog veters en bij de divoza site staat er geen foto bij. Maar die zitten dus wel heel erg warm en mountainhorse schoenen rijden erg fijn tijdens het western rijden.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:58

kelz schreef:
Waar kan je bijvoorbeeld met bont gevoerde westernlaarzen vinden ? (of vraag ik nu iets onmogelijks :P)

Bij Arthur. Weet niet of ze al op de site staan, maar langs gaan is toch leuker. :D

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:39

Thanks tones :D We gaan zowiezo met de christmas sale erheen..
Zag ze zo inderdaad niet op de site staan,weet je zo uit je hoofd wat ze ongeveer kosten ?
(kan er vast rekening mee houden :P)

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:50

tones schreef:
kelz schreef:

Bij Arthur. Weet niet of ze al op de site staan, maar langs gaan is toch leuker. :D

Wat is hun site? :o

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:01

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:09

Dankuuu!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:05

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 19:30

Kelz, ik vind dat deze site veel keuze heeft http://www.cowboystiefel-shop.de
Veel gevoerde rijlaarzen,wel prijzig. Ik heb nog niet bij ze besteld ( ben nog aan t sparen :( )

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:17

Klopt idd dat veel gevoerde laarzen superduur zijn... Vind mn oplossing om warme voeten te krijgen dan heel wat goedkoper plus je kan gewoon je laarzen die je fijn vind zitten en al ingelopen / ingereden aanhouden.

jmd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:29

Ik heb met schapenwol gevoerde laarzen, heerlijk warm en zacht! :9 Zijn eigenlijk geen rijlaarzen maar je kan er wel goed mee rijden en ze lopen ook heerlijk. Officieel worden ze gebruikt als werklaarzen in de bagger etc.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 08:32

Ik ga die oplossing van paybass eens proberen. Kijken of ik dan gewoon in mijn ariatjes kan blijven lopen!

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:33

peaches schreef:
Ik ga die oplossing van paybass eens proberen. Kijken of ik dan gewoon in mijn ariatjes kan blijven lopen!

Hou je ons op de hoogte? :)

quarter_nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:49

Die schoenen bij "Krämer" zien er lekker warm uit en zijn ook niet zo duur.... Weet iemand eigenlijk wanneer de Christmas sale bij Arthur begint?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:57

Ik heb net bij de outdoor-winkel Boru sokken gehaald, nou maar hopen dat die genoeg warmte geven.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 19:44

peaches schreef:

Hoi!

:brr: Hier bericht van de anti-koude voeten bestrijding brigade :brr:

*\o/* @Peaches;Heb je inmiddels een pb gestuurd ;)

Mochten er verder vragen zijn over de werking, stel ze gerust.
Ben mn eigen proefdier geweest :P

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:49

Whizz schreef:
Kelz, ik vind dat deze site veel keuze heeft http://www.cowboystiefel-shop.de
Veel gevoerde rijlaarzen,wel prijzig. Ik heb nog niet bij ze besteld ( ben nog aan t sparen :( )

Heb net even zitten kijken en zag een paar Sendra's in de aanbieding :D , zit er over te dubben of ik wel, of ik niet...... :) . Gewoon voor het normale leven dan he, voor op Appie heb ik mn Ariatjes en die moet ik weer even schoonmaken en waterdicht maken en eigenlijk een setje nieuwe veters erin. En dan kan ik daar weer even mee toeren, zijn eigenlijk ook hartstikke warm en evt. leg ik er een wollen zooltje in.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:53

PaysBas schreef:
Klopt idd dat veel gevoerde laarzen superduur zijn... Vind mn oplossing om warme voeten te krijgen dan heel wat goedkoper plus je kan gewoon je laarzen die je fijn vind zitten en al ingelopen / ingereden aanhouden.

Doe jij die verkopen :wow: ??

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 21:58

Muckboots met wollen sokken, dat houd wel warm voor een tijdje (kouder dan -20C rijden we meestal niet, tenzij er iets gedaan moet worden dat niet kan wachten). Moet je echt voor een lange tijd buiten zijn, dat van die heatpads in je boots.

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:07

Ik heb van die losse UGG zooltjes gekocht, doe ik in mijn stalschoenen en in mijn laarzen. Echt geen koude voetjes meer gehad... *\o/*

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:35

Heb inmiddels de met sheepskin gevoerde westernlaarzen bij Arthur gekocht,zitten heerlijk warm!!

@ quarter_nic
De christmas-sale begint op 27 december tot en met 31 december :D