[SGW] Verslagen tripalon Laren,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:28

Huh van mijn uitslag klopt niks. :oo

Staat 3 keer een 0???
Ben toch echt over alle hindernissen zonder fout gegaan, op de waterbak na.
Hier baal ik wel van!

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:38

Mijn uitslag klopt ook niet, heb 1 balk de rest allemaal in 1 x gesprongen. 3 x een 7 en een 4?! bij de waterbak, terwijl ze daar in volle galop door ging

daNiielle_

Re: Verslagen tripalon Laren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 22:00

Lijkt net alsof ze voor de lol wat in hebben gevuld.

Resultaat volgens hun: 3x 0 , een 7 een 5 en een 10 bij het water. :+
Zou alleen een 7 bij het water moeten zijn.

Fotos staan snel online zeg!
Had die van mij daar al uit laten printen.

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 22:04

ik vind het ook vreemd, maar ach, heb een topdag gehad en weet voor mezelf dat ik maar 1 balk had :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 23:26

hdv en daNiielle , wat jullie vertelde gebeurde in ons groepje ook. ( ik was mee als groom) idem vorig jaar.
Dit geval ging het zelfs om iemand die foutloos was. Ze kon het gelukkig aantonen en heeft alsnog haar prijs gekregen, maar als je dan toch iets wint dan liever bij de prijsuitreiking toch .. ( ik spreek voor mezelf hier , niet namens haar ) .

fouten maken gebeurd overal, maar dit lijkt me wel iets waar de organisatie voor volgend jaar wat mee zou moeten doen.

Ook als groom een leuke dag gehad.

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 06:23

@ Maaike_lotte!
Nog bedankt hè!! Gelukkig weet ze de weg naar stal!:-)

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:22

Marieke,
het is gewoon jammer, en inderdaad als het toch nog zo veel voorkomt een aandachtspunt, verder heb ik wel een topdag gehad!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:23

Het rijden in groepjes maakt het er ook niet makkelijker op voor de hindernisjury's. Reed een groep voor mij en die moesten terugkomen omdat de hindernisjury niet kon zien wie er nou de balk had en wie de weigering. Maarja het gaat verder toch niet voor de punten en alle vrijwilligers doen hun best :D

Weet niet meer wie het zei maar ik vond het niet hoog staan hoor, gewoon normaal.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:28

Ik heb me echt nergens aan gestoord :D Wij deden mee voor de fun en dat is geslaagd :j Al kon ik het iets minder waarderen dat mijn paard in het parcour langs een hindernisje piept van 60(?) cm :') Daar ging onze prijs :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:30

Ik wil nog wel even inhaken op het verhaal over punten die niet kloppen.

De vrijwilligers doen allemaal hun best en wil ze zeker niet afbranden. Helaas komt het nog wel eens voor dat er iets word ingevuld wat volgens de ruiters niet klopt. Helaas kunnen wij in de rekenkamer niet anders dan de punten overnemen die de hinderniscontroleurs hebben ingevuld. Wij zijn er niet bij geweest. We spreken elk jaar duidelijk alles af met de vrijwilligers en je kan ze best een keer wat commentaar geven. Maar zonder vrijwilligers, geen wedstrijd. Ze zitten van 10 tot 5 in weer en wind in het bos.

Overigens heb je ook nog de keuze hindernissen. Waarbij je natuurlijk voor B en L paarden voor de hoogste moest gaan. Spring je de lagere, dan houd dat ook in dat er punten af gaan.

Over de hoogte van de hindernissen. De vrijwilligers hadden een meetstok mee en werden verplicht om 10cm onder de hoogte die op papier stond, te bouwen. Ivm de bodem. Het zal dus nooit te hoog hebben gestaan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:44

Meld zich hier ook even.

Meisje wat mijn oude pony rijdt heeft zaterdag ook meegedaan. Ik geloof B groen ABC. Ze moesten iig als 2e de tripalon in. Nu kijk ik alleen de uitslagen, zie ik niemand van het groepje er bij staan?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:46

rowo schreef:
Meld zich hier ook even.

Meisje wat mijn oude pony rijdt heeft zaterdag ook meegedaan. Ik geloof B groen ABC. Ze moesten iig als 2e de tripalon in. Nu kijk ik alleen de uitslagen, zie ik niemand van het groepje er bij staan?

Ook niet ergens anders? Ik sta nl opeens onder groep 1 en Petra onder groep 3 en we reden toch echt samen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:47

volgens mij was ik erg mild in mijn commentaar. En gaf vooral aan dat het een aandachtspunt is.

In het geval van de amazone waarbij ik groomde, kon het rechtgezet worden en heeft ook alsnog haar prijs gekregen. Ook de uitslagen zijn gecorrigeerd. Dit keer kon ze het gelukkig bewijzen, maar vorig jaar niet.
Het is toch jammer als je twee keer foutloos bent en het op papier anders staat.

Uiteraard hulde aan de vrijwilligers ( ik weet uit ervaring hoe het is, ik help zelf geregeld bij de Cross in Holten waar mijn eigen paard op stal staat ).

Maar wellicht is er een reden waardoor het misgaat, en is dat door even te brainstormen te verhelpen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:50

PercyLeen schreef:
rowo schreef:
Meld zich hier ook even.

Ook niet ergens anders? Ik sta nl opeens onder groep 1 en Petra onder groep 3 en we reden toch echt samen..

Nee ik zie ze helemaal onder geen enkel tabblad van zaterdag staan. Niemand van het groepje.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:54

Mandy, ze heet toch Ayla Hubers met pony Rockey?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:57

Ik zie het al..... de twee helemaal linkse tabbladen had ik niet in beeld :o? Laten we het er maar op houden dat ik blond ben :))

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:58

haha precies! Ik wist namelijk zeker dat ze een prijsje had, dus moest ze ertussen staan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:00

Van de 5 hadden er 4 prijs uit dat groepje. Dat had ik niet verwacht :+

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:00

tientjeh schreef:
Ik wil nog wel even inhaken op het verhaal over punten die niet kloppen.

De vrijwilligers doen allemaal hun best en wil ze zeker niet afbranden. Helaas komt het nog wel eens voor dat er iets word ingevuld wat volgens de ruiters niet klopt. Helaas kunnen wij in de rekenkamer niet anders dan de punten overnemen die de hinderniscontroleurs hebben ingevuld. Wij zijn er niet bij geweest. We spreken elk jaar duidelijk alles af met de vrijwilligers en je kan ze best een keer wat commentaar geven. Maar zonder vrijwilligers, geen wedstrijd. Ze zitten van 10 tot 5 in weer en wind in het bos.

Overigens heb je ook nog de keuze hindernissen. Waarbij je natuurlijk voor B en L paarden voor de hoogste moest gaan. Spring je de lagere, dan houd dat ook in dat er punten af gaan.

Over de hoogte van de hindernissen. De vrijwilligers hadden een meetstok mee en werden verplicht om 10cm onder de hoogte die op papier stond, te bouwen. Ivm de bodem. Het zal dus nooit te hoog hebben gestaan.

heb ook geen commentaar zeg alleen dat de punten niet kloppen, heb tot 2 x toe erbij gezegd dat ik een top dag heb gehad, neem alleen maar m'n petje af voor de vrijwilligers.. 2 dagen lang zo'n zit met dat pokkeweer, niks anders dan respect.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:01

haha ja inderdaad. Die prijzen zijn geloof ik zondag allemaal meegenomen.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:37

Bij ons klopt de uitslag ook helaas niet. We hadden beide bij hindernis twee 1 balk en er staat dan 3 punten terwijl dit een 7 had moeten zijn. Beetje jammer er stond op het moment een jong meisje te schrijven en die heeft het net verkeerd gerekend. En op hindernis 1 is mij een weigering aangerekend terwijl mijn paard bij de start na 2 meter staakte maarja mijn paard heeft het goed gedaan en ik ben tevreden. Maar inderdaad moet er misschien naar het jureren worden gekeken. Misschien op een andere manier de telling doen en dan zelf in de rekenkamer de punten invullen dat is makkelijker denk ik. Vondt het een leuke cross en de organisatie was goed. Jammer dat het weer niet mee zat.

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:45

tientjeh schreef:
Mandy, ze heet toch Ayla Hubers met pony Rockey?

Haha die rijdt volgensmij bij mij op de club, isidorusruiters?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 12:16

Hehe Ayla rijdt op mijn pony en idd zit ze bij jou op de club :P Net zoals dat jij bij mij op de club zit en normaal in de les na mij rijdt :D

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:41

rowo schreef:
Hehe Ayla rijdt op mijn pony en idd zit ze bij jou op de club :P Net zoals dat jij bij mij op de club zit en normaal in de les na mij rijdt :D

Oooh oeps hahaha schaam schaam :o Heb al een hele tijd geen lessen meer gereden ivm ziekte haha (A) in de herfstvakantie weer :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 17:19

Vandaag paardje ff aan de longe gehad en ze was megafit na gister dus helemaal blij :)