Staat 3 keer een 0???
Ben toch echt over alle hindernissen zonder fout gegaan, op de waterbak na.
Hier baal ik wel van!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Meld zich hier ook even.
Meisje wat mijn oude pony rijdt heeft zaterdag ook meegedaan. Ik geloof B groen ABC. Ze moesten iig als 2e de tripalon in. Nu kijk ik alleen de uitslagen, zie ik niemand van het groepje er bij staan?

PercyLeen schreef:rowo schreef:Meld zich hier ook even.
Meisje wat mijn oude pony rijdt heeft zaterdag ook meegedaan. Ik geloof B groen ABC. Ze moesten iig als 2e de tripalon in. Nu kijk ik alleen de uitslagen, zie ik niemand van het groepje er bij staan?
Ook niet ergens anders? Ik sta nl opeens onder groep 1 en Petra onder groep 3 en we reden toch echt samen..

Laten we het er maar op houden dat ik blond ben

tientjeh schreef:Ik wil nog wel even inhaken op het verhaal over punten die niet kloppen.
De vrijwilligers doen allemaal hun best en wil ze zeker niet afbranden. Helaas komt het nog wel eens voor dat er iets word ingevuld wat volgens de ruiters niet klopt. Helaas kunnen wij in de rekenkamer niet anders dan de punten overnemen die de hinderniscontroleurs hebben ingevuld. Wij zijn er niet bij geweest. We spreken elk jaar duidelijk alles af met de vrijwilligers en je kan ze best een keer wat commentaar geven. Maar zonder vrijwilligers, geen wedstrijd. Ze zitten van 10 tot 5 in weer en wind in het bos.
Overigens heb je ook nog de keuze hindernissen. Waarbij je natuurlijk voor B en L paarden voor de hoogste moest gaan. Spring je de lagere, dan houd dat ook in dat er punten af gaan.
Over de hoogte van de hindernissen. De vrijwilligers hadden een meetstok mee en werden verplicht om 10cm onder de hoogte die op papier stond, te bouwen. Ivm de bodem. Het zal dus nooit te hoog hebben gestaan.

Net zoals dat jij bij mij op de club zit en normaal in de les na mij rijdt