Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Helaas lijkt het sommige mensen ook te irriteren. Waarom heb ik niet helemaal duidelijk. Waarsschijnlijk omdat het 'anders' is?

MissPK schreef:Apart want ik heb in het Noorden bij een paar dressuurstallen toch echt te horen gekregen dat ze daar geen westernruiters willen terwijl ik aangaf de bodem niet anders te willen gebruiken als hun![]()
Ach misschien net de stallen geweest waar mensen slechte ervaringen hebben met westernruiters? Ik zou ook niet op een stal willen staan hoor waar veel vooroordelen zijn over western of hun ruiters, volgens mij wordt je daar hardstikke moe van iedere keer weer geduldig uitleggen hoe en wat...ik wil gewoon lekker met m'n paard bezig zijn
quartel schreef:Ik heb niet gezegd dat je geweigerd word....alleen dat de meeste er niet al te happig op zijn.
Maar dat kan heel goed als ik niet duidelijk genoeg was.
Als een staleigenaar alleen met western bekend is van de filmpjes op youtube dan kan ik me er ook nog wel wat bij voorstellen![]()
Alleen had ik het zelf nog niet op die manier bekeken.....sja.....
Nouja.....het heeft ook geen haast of zo.......het is eigenlijk alleen een beetje ter oriëntatie voor het geval er ooit eens iets mocht gebeuren