Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
essiedepessie schreef:MLoeser schreef:Ik moet zeggen dat ik je paard toch echt nog erg puppy vind, ik geloof dat ik dat de vorige keer ook hebt gezegd. Ik zou toch nog even een stapje terug doen, want op de foto's kan je gewoon zien dat je paardje nog moeite heeft alles te verwerken.
Dat is toch een prachtig iets, dat je op een foto kunt zien dat een paardje moeite heeft alles te verwerken...
_Lot schreef:Jij wou zelf al afvallen TS, en voor nu gaat het net (tenminste, als het zelf lekker zit is prima toch?), je doet nu toch nog niet echt veel....
Diaz schreef:precies..![]()
Ze is nog een lekker puppe-paardje, maar ik merk dat op dit thempo ik niet te veel van haar vraag, en het is zo lekker ontspannen.
@pumi, ik ben al 20 kilo kwijt, en weet niet of de laatste 5 a 10 kilo nog lukt.
Ik hobbel straks nog lekker met mijn semi-barebackpad als dit zadel weer terug is. en kijk wanneer het zadel komt.
met boomloos (en een correcte maat pommel) kan weinig mis gaan
Welke maat was het test zadel?
acht, het ding voorin dus haha
En ik heb toen veel foto's gemaakt en op het forujm geplaatst totdat ik wist hoe ver het zadel naar achteren moest en wat de "experts" ervan vonden (of ie paste)
Femke schreef:Bij dit boomloze zadel, stopt de druk van het gewicht waar jouw kont stopt. Dus dat kunstleren lapje van het zadel dat er nog achter ligt, geeft geen druk op de rug.