[WN] WesternWelsh Flame @ een hoop tamtam...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:26

Nou zeg , vanwege je omschrijving verwachtte ik een hittepit die de hele tijd onder je kont vandaan probeert te rennen , maar dit beestje blijft gewoon heel relaxed z'n rondjes draaien , wilde dat die van mij zo rustig was met zo'n fijne galop :P

Lijkt me een fijn beestje , en jij zit erop als een fijne , ontspannen ruiter +:)+

Wat het zadel betreft zit je er inderdaad vrij waardeloos op , maar dat komt simpelweg omdat hij duidelijk te klein is , je zit veels te veel op de cantle waardoor je als een pingpongbal op een batje steeds een stuiter mee krijgt en je benen ook niet fijn af kunnen hangen.

Ik denk dat het materiaal van het zadeltje hier weinig mee te maken heeft , het is simpelweg te klein qua zitting :)

De Nevada heeft in principe een maat 1,5 , biedt wat meer ruimte dan de maat 1 :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: WesternWelsh Flame @ een hoop tamtam...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 16:36

Aaaaah, dus de nevada is wel gewoon groter. :P Ik dacht al.
Het lijkt idd heel rustig. Tot ik eraan ga zitten. Vandaag wat meer opgepakt, nou daar ga je dan hoor.
Het is moeilijk uit te leggen, maar voor mijn gevoel probeert ze onder me vandaan te lopen, ze wil alleen nog maar hard. Zo moe word ik ervan... Links is haar best kant, maar daar blijft ze stug, rechts laat ze heerlijk los, echt een fijn gevoel. Ze blijft alleen zo onrustig met haar hoofd. Tandarts is pas geweest, ostheopaat ook.

Lessen... Mijn lesgeefmens is gestopt. En eigenlijk is het mijn plan om hier binnen een paar weken weg te zijn. En dan weet ik wel wat er gebeurd, dan staat die pony weer stil en word er es een keer in de 2 weken mee gereden, gewoon zonde dus...
Voor nu is het dus gewoon vooral lol maken, op een enigzins rijtechnisch verantwoorde manier.

toedelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:02

Wat heb je een leuke schrijfstijl :)

En verder: samen lol maken is toch ook heerlijk? Misschien komt er vanzelf weer wat op je pad zodat je weer kan gaan lessen of iets vindt wat jullie verder kan helpen.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:40

Hou je alsjeblieft je speciale pad onder de barefoot?!
Tenzij je er een halfpad onder hebt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd ;)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 21:29

Je hebt niks gezegd, de inlages zitten in het dekje. :P
Vandaag heeft een vriendin wat kiekjes genomen, ik had eigenlijk geen zin om te rijden.
(Zowiezo, mevrouw zag me aankomen en liep al weg, lekker ding is het ook... :roll: )
Maar stiekem ging het wel heel lekker haha.
Even wachten op de foto's dus.