Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Ik zou ook wel willen, maar ken nog maar weinig mensen omdat ik nog niet zo lang cross. Twijfel dus nog een beetje... Had gehoopt voor die tijd nog wat bokkers te meeten, maar met al die afgelaste wedstrijden schiet het niet echt op. Maar als iedereen net zo open en gezelli is als op wedstrijd, moet het haast wel goed komen toch?
(Voor de niet dansers onder ons...gewoon kletsen en/of een klein gokje wagen kan natuurlijk ook!) Eventing2011 schreef:De eerste aanmeldingen zijn binnen via het aanmeldformulier op http://www.eventingsport.com
Maar we willen er natuurlijk nog veel meer, Dus kom op, feestjurk uit de mottenballen, aanmelden via de site en op 19 november voetjes van de vloer in Amsterdam!(Voor de niet dansers onder ons...gewoon kletsen en/of een klein gokje wagen kan natuurlijk ook!)
maar wel veel goedkoper dan de bezemkast die wij twee jaar geleden hadden!! Ik ga hier ook eens overleggen wat de meiden willen!
Ik heb gemailt dus zal wel horen of het kan. Is wel een heel goed idee en een super locatie
even kijken of een vriend mee kan, alleen zo'n eind is ook maar saai