Als je hem niet meteen in de kont van je voorganger zet is dat geen probleem. Ik weet niet of je paard erin loopt als er een ander in staat, maar als je zorgt dat je met afstand dat paard volgt en dan in het water even blijft stappen en desnoods een volte maakt om voldoende afstand te krijgen. Het gebeurt wel vaker hoor dat paard 1 in het water staat en als die halverwege de bak is paard 2 het water in stapt. De meeste ruiters draven vrij snel aan in het water dus als jij blijft stappen krijg je al snel meer afstand.
Mizsz kitty, waarschijnlijk had je al meerdere weigeringen en was de volgende ruiter op komst.
Dat is idd geen probleem.. Waar ik wel een hekel aan heb, is mensen die hun paard in de staart van mijn paard zetten. Hoe lief Toot ook is, hij kan daar echt 'hitsig' van worden .
gr_roos
Geplaatst: 21-09-11 21:27
Ik ook, maar ik heb ook wel eens in Hooge Mierde gereden (mijn eerste cross met mijn paard) en na de finish kwam mijn voorganger me bedanken en vragen of ik last van haar had. Ik nog vragen waarvoor/waarvan. Bleek ze in de bosjes gewacht te hebben en toen mijn paard halverwege het water was is ze er zo ingelopen. Ik heb haar echt niet gezien en dan heb ik er ook helemaal geen problemen mee.
Jawel, zolang je links de wittevlag en rechts de rode vlag passeert is het goed. BB mag je erlangs maar die bocht zetten ze waarschijnlijk zo dat jij m in galop of een flinke draf niet haalt, zeker omdat het water erna komt is het dus handig om er gewoon overheen te rijden.
manic
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-11 22:36
B hindernissen:
1 - Welkom
2 - Vlinderdas
3 - Wijnvaten
4 - Bloembollen (de linkerkant)
Hierna gelijk draaien naar rechts naar de kratjes (die stonden er niet)
5 - Bollenkratten
6 - Haaientanden (rechts)
7 -
In een soort gebroken lijn naar 8 toe, de voederplaats
8 - Voederplaats
9 - Dikke boom
Lang galopstuk in een bocht naar rechts
10 - Takkenbossen (hier komt nog een tweede, hogere bak met takken achter)
11 - Muur (Deze staat op een heuveltje en er kwam volgens mij ook nog een breekboom achter)
12 - Waterbak
13 - Wegwerkzaamheden. Stond niet opgebouwd, maar staat hierboven
14 - Oxer Komt volgens mij ook nog een breekboom achter
15 - Heg... de linker. Rechts staat er nog een, maar die is voor de BB. Deze is aardig aan de maat
16 - Manden. Deze is ook behoorlijk aan de maat. De tweede hindernis staat er bijna haaks op, dus scherp draaien naar links
17 - Bloembakken. Komt nog een breekboom bij
maximiliano
Geplaatst: 24-09-11 08:26
Top die foto's manic!!!!! Thanx
gr_roos
Geplaatst: 24-09-11 11:58
Volgens mij hoeft het L dan alleen over de piano, de dikke boom, het stro, het schavot en de puntjes. Tenminste die zie ik niet op Manic der eigen foto's terug. ( + natuurlijk een aantal hindernissen van de B )
kalliexxxx
Geplaatst: 01-10-11 11:49
hee weten jullie waar de foto's die op 24 sep zijn gemaakt door de fotograven terug te vinden zij??