Heb er maar meteen 2 reserve ampullen bij besteld. Trouwens als je een geldig BTW nummer hebt koop je die airjacket bij treehouse dus zonder BTW. Een voordeeltje in mijn geval van bijna 80 pond! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er maar meteen 2 reserve ampullen bij besteld. Trouwens als je een geldig BTW nummer hebt koop je die airjacket bij treehouse dus zonder BTW. Een voordeeltje in mijn geval van bijna 80 pond! esterb schreef:Dacht dat ik eegens gelezen had dat deze naar buiten opblaast..... Nou ik zal het snel genoeg wetenHeb er maar meteen 2 reserve ampullen bij besteld. Trouwens als je een geldig BTW nummer hebt koop je die airjacket bij treehouse dus zonder BTW. Een voordeeltje in mijn geval van bijna 80 pond!
hetismij schreef:Ik heb die ampullen ook gewoon mee verzonden gekregen bij Treehouse vandaan, 1tje zat in het Airjacket, en die ander zat er gewoon los bij in de doos.. Dus weet niet waarom dat bij jou dan niet zo was?
het zal wel veranderd zijn dan ??