[SGW] Maatvoering PoInt Two Air Jacket

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esterb

Re: Maatvoering PoInt Two Air Jacket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 19:03

Dacht dat ik eegens gelezen had dat deze naar buiten opblaast..... Nou ik zal het snel genoeg weten ;-) Heb er maar meteen 2 reserve ampullen bij besteld. Trouwens als je een geldig BTW nummer hebt koop je die airjacket bij treehouse dus zonder BTW. Een voordeeltje in mijn geval van bijna 80 pond!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:38

esterb schreef:
Dacht dat ik eegens gelezen had dat deze naar buiten opblaast..... Nou ik zal het snel genoeg weten ;-) Heb er maar meteen 2 reserve ampullen bij besteld. Trouwens als je een geldig BTW nummer hebt koop je die airjacket bij treehouse dus zonder BTW. Een voordeeltje in mijn geval van bijna 80 pond!

alleen die ampullen mogen ze je niet meezenden, dus weet niet hoe ze dat nu gaan doen ?? maar ik kreeg ze niet. Is verboden namelijk.. ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 09:01

o ik heb de ampullen wel hoor!

9 stuks zelfs :Y)

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:49

Ik heb die ampullen ook gewoon mee verzonden gekregen bij Treehouse vandaan, 1tje zat in het Airjacket, en die ander zat er gewoon los bij in de doos.. Dus weet niet waarom dat bij jou dan niet zo was?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:05

ik kreeg 2 bij de AJ waarvan 1 er dus in en 1 extra en de rest los bij besteld :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 23:09

hetismij schreef:
Ik heb die ampullen ook gewoon mee verzonden gekregen bij Treehouse vandaan, 1tje zat in het Airjacket, en die ander zat er gewoon los bij in de doos.. Dus weet niet waarom dat bij jou dan niet zo was?

Wat gek dan. Ik heb in maart besteld en toen mocht het absoluut niet. De prijs van de ampul ging van de AJ af, maar evengoed, als je toch al bij Treehouse besteld, ze zijn daar wel wat goedkoper. :D het zal wel veranderd zijn dan ??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 07:14

Misschien hebben ze bij Treehouse de verzendmethode aangepast, of heeft de transportmaatschappij de regels versoepeld!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 09:40

je moet er iig voor zorgen dat je AJ niet aansluitend zit op de BP, want dan zit hij te strak.
Je moet een vuist tussen je BP en AJ kunnen doen, anders wordt echt de lucht uit je longen geperst.
Heb er ervaring mee, nu hebik hem wat ruimer, en de klap is dan iig een stuk minder. Anders heb je echt pijn op je borst van de AJ omdat hij te strak ontploft.

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 11:36

Nou hij is binnen! Super snel, 2 dagen. De M past prima qua lengte. Straks even over BP passen. Maar volgens mij is het allemaal goed. Heb ik wel een vraagje, hoe bevestig je dat ding aan je zadel? Ik begrijp uit het boekje dat het door die ringen moet waar ook je martingaal aan gaat??? >> Heb al een filmpje gevonden op de site van fabrikant :-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:48

Ik had zo'n Point two bevestigingskoord aan allebei de beugelriemhaken zitten met een oog in het midden waar ik hem aan vast deed.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:37

Altijd aan de beugelriemhaken. Die ronde oogles zijn niet sterk genoeg en breken sneller af.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:29

dus vast zetten aan de beugelriemhaken, en evt door de oogje voor de martingaal halen zodat het op zijn plaats blijft. Bij mij zit het er permanent aan.