Jeetje Elly, wat ontzettend erg! Wat een vreselijk nieuws en oh wat leef ik met je mee.. Heel erg veel sterkte de aankomende tijd.. Maar wat een mooie foto's... en een prachtige herinnering..
silvester
Geplaatst: 11-09-11 20:39
Jeetje Elly, dat is schrikken zeg. We hebben laatst nog samen in Huis ter Heide gereden en nu is ze er niet meer. Heel erg veel sterkte.
CounTree
Geplaatst: 11-09-11 22:42
Jeetje elly wist ik niet....vandaar dat je aan de poort stond bij het NK. Vond ik al zooo vreemd. Heel veel sterkte!
Mac
Geplaatst: 12-09-11 08:07
Afschuwelijk Elly . Voor haar, maar ook voor jou .
CowgirlStore
Geplaatst: 12-09-11 14:44
Jeetje ik schrik er van! Wat verschrikkelijk voor je Elly (en voor je paard) Hoeveel pech kan een mens hebben met paarden? Al 2x een kanjer moeten laten gaan........... Heel veel sterkte
heb toch nog internet. goed lezen ze krijgt nu een gezonde kanjer terug. als je nu afscheid hebt moeten nemen van een paard wat ziek was is dat heel erg.
heb een deel van het nieuws doorgekregen. Wat een pech en dat het jou dan moet overkomen... Heel veel sterkte en ik hoop dat er straks genoeg geluk jouw kant op gaat!
De foto's zijn prachtig.
Chantal33
Geplaatst: 17-09-11 13:37
sterkte Elly
Miss_Fancy
Geplaatst: 18-09-11 08:09
Sterkte Elly, wat schrik ik hier van zeg... Ben er helemaal stil van, zo jong nog.
Mooie foto's. Heel veel sterkte. Van de opmerkingen hierboven krijg ik een nare smaak van als deze tenminste bedoeld zijn voor de eigenaresse van het paard. Iedereen verwerkt zijn of haar verdriet op zijn eigen manier. Een ander paard zal nooit haar vorige paard vervangen, maar kan wel voor afleiding zorgen en het verdriet wat verzachten. Veel plezier met je nieuwe paard, ik hoop dat je daar lang van mag genieten.
_Carien
Geplaatst: 25-09-11 00:11
Goh Essie, valt me toch een beetje tegen. Weet niet of je reactie zo bedoeld is, maar dan nog. Hoeveel lieve en steunende reacties heb jij gehad in je topic over Morris? En dan zelf zo'n reactie geven?
Zoals Jeannette zegt, iedereen verwerkt op zijn manier. De een wil de komende jaren niks met paarden te maken hebben en de ander heeft een week later een nieuwe op stal staan, so what?!? Laten we vooral niet voor een ander bepalen hoe verwerken van een verlies moet gaan... Of heb jij een boekje waar het in staat?
Edit: typo
essiedepessie
Geplaatst: 25-09-11 11:23
Als je niet weet waar die opmerking over gaat, dan moet je daar ook geen oordeel over vellen.