Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nyckle schreef:Ik was er ook vanaf vanmorgen vroeg, eerst om te helpen de laatste dingen in orde te maken en daarna heb ik de hele dag bij de hindernisjury van de laatste hindernis gezeten. Tussendoor wel enkele foto's gemaakt
Wat was het mooi weer, echt prachtig!
Nou die heeft vast wel foto's!

Nyckle schreef:Ik was er ook vanaf vanmorgen vroeg, eerst om te helpen de laatste dingen in orde te maken en daarna heb ik de hele dag bij de hindernisjury van de laatste hindernis gezeten. Tussendoor wel enkele foto's gemaakt
Wat was het mooi weer, echt prachtig!

.. dat ze toch maar de groenen moest aan gaan houden.
Bij het springen worden nu alleen hindernisfouten genoteerd, niet de tijdfouten.
Volgens mij had 1 van de stijljury's (P. B.reime.r) geen stijlformulieren bij de BB paarden? We vonden de punten iig op een los A4'tje .. samen met de andere 15 combi's op dat ene blaadje 
En die chocolade in je 'goody-bag', leuk idee 
hij ging zo lekker hard er op af dat hij net zijn benen op kon tillen...
had zelf nogal last van de hitte kon blitzje er niet over knijpen en bij de palissade was ik met mijn domme kop bezig met de hindernis er naast (geel) en toen dacht ik van 'oja, groen!' (<- rest van het pacours heb ik de hele tijd groen gevolgd)