[SGW] Nabespreking SGW Oenkerk 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Nabespreking SGW Oenkerk 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:41

haha ja klopt dat waren mijn ouders :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:07

Ik was er ook vanaf vanmorgen vroeg, eerst om te helpen de laatste dingen in orde te maken en daarna heb ik de hele dag bij de hindernisjury van de laatste hindernis gezeten. Tussendoor wel enkele foto's gemaakt :)

Wat was het mooi weer, echt prachtig!

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:29

DanielleB schreef:
Super Watapatja!! Beter debuut kan bijna niet ;) Welke ring reed je?

hahah jawel stonden nog 10 mensen boven mij :')
ahahah nee grapje ;)
ik moest ik ring 2

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:33

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:34

Nyckle schreef:
Ik was er ook vanaf vanmorgen vroeg, eerst om te helpen de laatste dingen in orde te maken en daarna heb ik de hele dag bij de hindernisjury van de laatste hindernis gezeten. Tussendoor wel enkele foto's gemaakt :)

ook van nummer 59? B Paarden :o
vos paard met lichtblauw oornetje en dekje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:42

Ik zie je niet tussen mijn foto's, helaas. Heb ook niet zoveel gemaakt hoor!
1PK Noord (ofzo?!) & fotografie Meinema heb ik wel gezien. Die hebben vast wel foto's van bijna elk paard.

Hier alvast 2 foto's, de rest plaats ik zo snel mogelijk op mijn website.

Afbeelding Afbeelding

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:08

Nyckle schreef:
Ik zie je niet tussen mijn foto's, helaas. Heb ook niet zoveel gemaakt hoor!
1PK Noord (ofzo?!) & fotografie Meinema heb ik wel gezien. Die hebben vast wel foto's van bijna elk paard.

1pknoord is van de zelfde man, op 1pk schrijft hij artikelen, en op draversfoto staan de foto's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:09

Ohhh, ik ken die mensen verder ook niet joh :P Nou die heeft vast wel foto's!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:14

Mooi om te lezen dat er zoveel positieve berichten zijn. Coupons was inderdaad af ten toe een beetje een drama, kwam doordat er van de week zoveel af en aanmeldingen waren met het verplaatsen.
De bodem hield zich inderdaad mooi dus dat was voor ons een hele opluchting.

Vanavond is het hele veld alweer leeg gehaald, dressuurbanen en springring en alles weg. Morgen de cross ;)

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:15

Allereerst complimenten aan de organisatie! +:)+ Er lag een prachtig parcours en wat een werk om dat zo voor elkaar te krijgen, tussen de buien door... Het stralende weer was ook een mooie beloning denk ik!

Mijn paard heeft het waanzinnig goed gedaan! In onze allereerste cross ooit zijn we op de 5e plaats geëindigd in het BB. Toch maar weer een startkaart aanvragen?! Eigenlijk was hij al een soort van met pensioen.

Nyckle, ik ben erg benieuwd of er ook een foto van ons tussenzit (nr 8 op het gele hesje). Bij meinema zat er geen tussen helaas. Ik zag bij het heksenoog ook een vrouw met een fotocamera staan, zij was mijn focuspunt op die sprong ;)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:16

Afbeelding
ik heb mijn eerste mooie foto al gevonden <3

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:24

Stoer! Gefeliciteerd met je super debuut! +:)+

sadan, net toen ik de cross ging lopen heb ik je volgens mij zien springen, althans, hoorde dat er omgeroepen werd dat je hindernis 8 vergeten was.. Wat vreselijk balen zeg! :(:)

Bedankt voor de felicitaties, ik was zelf echt verbaasd over die 219 punten, maar ze was wel gewoon braaf.. Had nergens lager dan een 7 :=
Mijn coupon is bij de jury langsgebracht vlak na mijn proef, dat vond ik wel heel fijn :)

Ik heb ook wel een leuk plaatje gevonden al;
Afbeelding
Bij elkaar geraapt oranje-achtig zooitje :')

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:00

Leuk om zoveel positieve reacties te lezen! Heb zelf weinig van de SGW meegekregen als rekenkamer zijnde maar al die enthousiaste mensen maakt het al een geweldige dag! Ben dus heel benieuwd naar alle foto's ;)

Ja die dressuurcoupons dat ging soms even iets de mist in na alle aan/afmeldingen en dan weer aan/afmeldingen erbij. Blijft er dan wel eens eentje plakken aan een andere, maar het is gelukkig allemaal goed gekomen! Coupons die we nog tegenkomen worden binnenkort teruggestuurd.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:21

Ja ik heb ook beeldmateriaal gevonden! M'n moeder heeft ook gefotografeerd/gefilmd maar dat moet ik nog even bekijken.

Afbeelding

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 00:40

Ook ik heb mij gevonden :D Ik heb alllltijd mijn mond open :+
Afbeelding

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 07:45

Op de uitslagenlijst ben ik nog foutloos ook ;)
Wel een hele bult tijdfouten, heb er lekker van genoten onderweg haha ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:34

Nyckle schreef:

Dan heb ik je als het goed is nog gezien, ik stond daar met mn zus en pa te kijken :P

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:55

leuk al die reacties

ik heb 1 foto gemaakt.. haha ook voor mij waar ik jureerde.
is van het L, hindernis 10. geen idee dus wie het is.

Afbeelding

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:36

Lijkt op Hilde en Uk :j

Mazzel Hester :P

Vond het erg netjes georganiseerd, super +:)+

Welke hindernissen de BB paarden moest volgen was wel erg onduidelijk. B paarden is groen, B pony's is geel .. dus je gaat ervan uit dat BB paarden de gele bordjes is. Op de bordjes bij de hindernissen stonden wel de wijzigingen, maar daar werd gesproken over 'groepen' ipv klassen. In het programmaboekje stond dat de BB paarden de wijnvaten niet hoefde te nemen ... maar hij stond er dus later wel in. Erg sneu voor de 1e starter van de BB, die dus de verkeerde bordjes aanhield. Ik stond achter de hindernisjury's van H2 en hoorde het dus over de walki-talki, dus ik naar m'n zusje bellen bij de start ... 40sec. voor haar start :+ .. dat ze toch maar de groenen moest aan gaan houden.

Ik weet niet of het gebruikte uitslagenprogramma een standaard gebruikte is, maar hij ziet er wel wat anders uit ... beetje onduidelijk sommige kolommen. Val ruiter hoeft er volgens mij niet tussen te zitten, betekend toch uitsluiting. Er staan 2 kolommen met tijdfouten ... zo te zien 1 voor tijdfouten te langzaam en tijdfouten te snel :P Bij het springen worden nu alleen hindernisfouten genoteerd, niet de tijdfouten.

Bij de BB paarden was er eerst maar 1 DA, wat te krap was. Degene die uit het springen kwamen moesten te lang wachten om te keuren, in stress, omdat je de voorgangers al zag starten. De combi's die voor de nacontrole kwamen stonden rijendik. Ik weet niet hoe dat de rest van de dag was.

Nog 1 minidingetje :o Volgens mij had 1 van de stijljury's (P. B.reime.r) geen stijlformulieren bij de BB paarden? We vonden de punten iig op een los A4'tje .. samen met de andere 15 combi's op dat ene blaadje :+

Maar verder vond ik het super. Leuk die wegwijspaal daar bij het springen, duidelijk :j En die chocolade in je 'goody-bag', leuk idee :D
De bodem van de cross, jullie hebben er echt veel aan gedaan om die goed te krijgen. Is eigenlijk overal erg goed gelukt :j
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 04-09-11 09:42, in het totaal 2 keer bewerkt

22marf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:37

bij het springparcours bijna over H7 gestruikeld :o hij ging zo lekker hard er op af dat hij net zijn benen op kon tillen...

de cross:
ik ben ook rond gekomen :):)
had alleen wel 2 weigeringen.. 1 op de rood witte hindernis en 1 op de dubbel (palissade).. was meer mijn schuld :\ had zelf nogal last van de hitte kon blitzje er niet over knijpen en bij de palissade was ik met mijn domme kop bezig met de hindernis er naast (geel) en toen dacht ik van 'oja, groen!' (<- rest van het pacours heb ik de hele tijd groen gevolgd)
hartslagen waren ook netjes voor controle 60 na controle 68..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door 22marf op 04-09-11 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:39

Chocola was bij mij geen succes :')
Helemaal gesmolten _O-

Toen ik vrijdagavond het parcours heb gelopen heb ik gekeken naar de witte kaartjes bij de hindernissen wat er voor de BB paarden gereden moest worden.. En toen ik dus de volgende dag het parcours reed klopte dat niet..

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:43

dat is hilde dokter, heeft de L gewonnen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:46

We hebben de chocola direct in de koelbox gedaan :P

22marf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:48

was lekker die chocola :9

heb hem direct na de cross opgegeten..
Laatst bijgewerkt door 22marf op 04-09-11 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:48

was innd erg ingewikkeld dat bb paarden.
wij als hindernisjury wisten het ook niet.. na navraag was het ds groen voor de bb.
bij nr 10 had je de keuze dus dan is het wel lastig, anders maakt het niet uit.