Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Buitenzorg schreef:Getsie El, krijg gewoon weer kippenvel! Wat een monsterproef! Ik zie mezelf nog af en toe in beeld terwijl ik sta te filmen. Wilde je dat filmpje btw ook nog?
Wel leuk trouwens dat je en Mars en Peet er boven uit herkent in t gejoel!
en tot woensdag (ben tegen de avond bij jullie op stal om te lessen) en anders tot zaterdag! 
van mij mogen ze het "jahaaa"mens afvullen met purschuim. Wat een overdreven apengedrag toch altijd bij die reining. Keertje je waardering laten blijken prima, maar ik krijg er toch echt Apenheulassociaties bij.
Sonja schreef:Nou dan heb je een hoop purschuim nodig Sonja want zowat alle toeschouwers staan te joelen en dat is alleen maar leuk!Mooie proef hoor, heel fijn om naar te kijken. Met het geluid uit danvan mij mogen ze het "jahaaa"mens afvullen met purschuim. Wat een overdreven apengedrag toch altijd bij die reining. Keertje je waardering laten blijken prima, maar ik krijg er toch echt Apenheulassociaties bij.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de Craig-fans onder hun steen uitkomen voor dit topic; die moeten nu toch wel minimaal op de judge komen zeiken dat dit niet kan ofzo. Zo netjes KUN je immers deze scores niet rijden, toch?