[SGW] Crossen, maar geen paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Re: Crossen, maar geen paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:45

Bij ons zal het vanaf volgend jaar mogelijk zijn om te kunnen crossen zonder eigen paard of pony. We zijn hard bezig het terrein in orde te maken, gras groeit goed :+ Hindernissen liggen al klaar voor het terrein, maar eerst moet er goede bodem zijn om ze erop te leggen :)

Loetie84

Re: Crossen, maar geen paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:56

Toevallig zag ik dat ze bij stal 't Reelaer trainingsweekenden organiseren, waarbij je ook voor cross kunt kiezen. Wellicht dat je ook een losse les op een van de paarden kunt afspreken... Ben er nog nooit geweest, dus heb verder dan ook geen idee. Maar misschien heb je er wat aan!

cashlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:04

Hoi!

Ik ben er achter hoe die stal heet: Jachtstal seven hills ze zitten in groesbeek!
Succes!

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:20

cashlee schreef:
Hoi!

Ik ben er achter hoe die stal heet: Jachtstal seven hills ze zitten in groesbeek!
Succes!

Ik rij daar en die verhuren niet ;)
De paarden zijn van mensen die jachten rijden en de staleigenaren zoeken idd soms nieuwe mensen om de paarden vast bij te rijden, vandaar de advertenties :)

Ashti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 08:23

Loetie84 schreef:
Toevallig zag ik dat ze bij stal 't Reelaer trainingsweekenden organiseren, waarbij je ook voor cross kunt kiezen. Wellicht dat je ook een losse les op een van de paarden kunt afspreken... Ben er nog nooit geweest, dus heb verder dan ook geen idee. Maar misschien heb je er wat aan!

Inderdaad, dat is mogelijk bij 't Reelaer!