[WN] WEER WESTERNZADELS GESTOLEN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:03

Misschien een kleine tip; merk je zadel!! Bv postcode huisnr of zo. Heel eenvoudig te doen met bv een merkstift of inbranden. ruimte genoeg aan de onderkant van je westernzadel en makkelijk te indentificeren. je voorkomt geen diefstal ermee, maar alle kleine beetjes helpen. Het zal je verdorie overkomen. bah!

drop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 18:28

ik ga mijn sasser opgeven aan de verzekering ik ga er echt wat voor vangen..... Clown

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 21:46

ik hoop het voor je , veel succes OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:41

jessy schreef:
Dat terrein loop je zo op & af, niet/nauwelijks beveiliging. Heb er gestaan en ben o.a. om veiligheidsredenen weggegaan. Neemt niet weg dat ik het heel erg vind voor de mensen die hun zadel kwijtzijn. Echt balen.

Inderdaad.. amper controle en ik ben eigenlijk ook mede daardoor weggegaan. De stal waar ik nu sta heeft goed controle/beveiliging en openings/sluitingstijden! Ik ben ook niet echt verbaasd dat dit een keer is gebeurd

Ik vind het ook heel erg voor de mensen die hun zadels kwijt zijn... ik zou ook helemaal flippen. Ik hoop dat jullie op een of andere manier de zadels kunnen traceren!

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:24

Heb meteen foto's van m'n zadel genomen en bij m'n aankooppapieren gedaan.

Liesbeth

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:54

Jakkes, nog meer gestolen Boos!
Bij Sterre is een tijd terug haar zadel + hoofdstel gestolen.
Alleen haar pad hebben ze laten liggen Verward
Verder is er ook nog een engels zadel + hoofdstel gestolen en heel wat wagen tuig.

steppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:06

mijn zadel is ook een keer gejat
maar de verzekerings gast zij dat ik hem niet hoefde te verzekeren omdat er een slot op de deur zat van de zadelkamer
maar ze hebben er gewoon een schroevendraaier in het slot gezet en open gebroken alle zadels warenn weg behalve de kunststof zadels en de zadels die op slot zaten

dus als je een zadel hebt en de verzekeraar zegt dat je hem niet hoeft te verzekeren doe het wel want ik heb er van geleerd

groetjes stephan