FlyingHigh"]
[quote="Lenie"][quote="FlyingHigh schreef:Ook mijn paardje weet altijd wel de goede richting weer te vinden........ondanks dat ook zij samen met mij gruwelijk kan verdwalen!! Ze lopen toch wel de goede richting weer op. Ben je in Epe het bos in geweest en zoja, waar ben je gestart???
Ik had mijn trailer op de parkeerplaats bij het Golden Tulip hotel neergezet, langs de Dellenweg (rare straatnamen hebben jullie daar in Epe Karin !) , tegenover het hertenkamp (vond Tessa ook heeeee leuk, ze renden dit keer niet eens voor haar weg
)
En toen links om het heideveld gereden, om de schaapskooi heen zeg maar. Mooi rit hoor, voor iedereen aan te raden. Teruggekomen (via dat aardige meisje) langs een kiosk waar ik nog lekker te paard, met veel publiek om me heen, een colaatje heb gekocht. Dit bleek ook een aardige trail oefening voor Tessa te zijn; we hebben flink om de mensen, afvalbakken, uithangborden en reklamezuilen geslalomd 
[/quote]
Jaja, zeer bekend terrein daar, hihihii..........schitterend toeven om de hei!!! Maar Epe kent nog veeeeeeeeeel meer mooie paadjes, als je dus nog eens in de buurt gaat rijden, geef me een gil, misschien kunnen we eens samen rondhobbelen, als geboren- Eperse ken ikhet bos tussen Heerde- Vaassen en Vierhouten bijna op mijn duimpie!
[/quote]
Lijkt me een leuk plan, ben zeker van plan om vaker daar te gaan rijden ! Ik pb je als ik weer eens de Eperhei-kriebels krijg