[WN] mannen spijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:22

Ge_Braadslee schreef:
Misschien niet helemaal on topic, maar kousen vind ik ook een probleem. Zelf draag ik voetbalkousen in de boots. Ik weiger om die wybertjeskousen aan te trekken.
Stel je voor, ik krijg een ongeluk, kom in het ziekenhuis, ze trekken mijn boots uit en wat zien ze...... ;(
Heb een paar van Ajax, maar ook van de Bristol.
_O- Héél herkenbaar! En ik heb er al eens gelegen dat ze mijn sok eraf moesten knippen, dus blij dat ik geen ruitjes aanhad :') Die weiger ik dus ook. Maar ik draag wel altijd die kniekousen van Stapp. Die hebben ze ook gewoon in zwart, blauw en bruin :j (bij de Welkoop) Die zijn super in laarzen en zakken nooit af. Voetbalkousen heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg ik zweetkakkers in :+ Dat is van ander spul gemaakt blijkbaar?

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:28

Ge_Braadslee schreef:
Ja, dat snap ik nu ook niet, overigens gingen de 2 USA Daytons langer mee als de laatste "made in poland" Dayton, die van een dunnere spijkerstof was gemaakt.
Een jaar geleden zag ik er 1 in Eindhoven, stom, niet gekocht, was nog een zwarte ook.

Dus als iemand een goeie Wrangler bootcut weet, die model Dayton kan vervangen, ben ik daar wel benieuwd naar.

Misschien niet helemaal on topic, maar kousen vind ik ook een probleem. Zelf draag ik voetbalkousen in de boots. Ik weiger om die wybertjeskousen aan te trekken.
Stel je voor, ik krijg een ongeluk, kom in het ziekenhuis, ze trekken mijn boots uit en wat zien ze...... ;(

Maar goed, het ging over herenspijkerbroeken.

Die Wrangler Durable is bootcut ok, maar is het ook een lage broek ? Niet zo een die 30cm boven je navel komt ?

Hier ook Daytonfan maar die durable is te doen en niet achterlijk hoog :j

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:40

SusanW schreef:
Ge_Braadslee schreef:
_O- Héél herkenbaar! En ik heb er al eens gelegen dat ze mijn sok eraf moesten knippen, dus blij dat ik geen ruitjes aanhad :') Die weiger ik dus ook. Maar ik draag wel altijd die kniekousen van Stapp. Die hebben ze ook gewoon in zwart, blauw en bruin :j (bij de Welkoop) Die zijn super in laarzen en zakken nooit af. Voetbalkousen heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg ik zweetkakkers in :+ Dat is van ander spul gemaakt blijkbaar?

Die van Ajax geven mij magische krachten :D maar klopt, zijn vaak niet van katoen. Goeie tip van je, neutrale kleur is natuurlijk prima.
Voor in de winter buiten heb ik lange thermokousen van de Albert Cuijp markt.

@CC

Ga die dan toch maar proberen, kijken waar ze die verkopen, ik moet ze wel passen. Shirts wil ik wel via internet bestellen, zelfs boots, maar met jeans ben ik een paar keer de mist ingegaan.

Niet iets voor CowboyBerend ook dit model Wrangler ?

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:38

Voor mij enkel (mannen met) Cinch jeans!! :~ Haha

JohnnyReiner

Re: mannen spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 17:48

Ja, maar we moeten er wel mee kunnen RIJDEN
Cinch ken ik natuurlijk, hoe ze zitten dat weet ik niet.
Misschien wel voor geen meter, als is het dan westernstuff.

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:35

Ze zijn gemaakt om te rijden hoor ;)

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:54

Ben vaak zo, zweer bij het oude, zeker met trainen. Kan er niet tegen als iets irriteert of wat dan ook.
Als de dames met dikke kleding aanrijden in begin april, rij ik met een oud poloshirt.
Ik word gek van overbodige spullen zoals chaps, handschoenen etc.
Met trainen ook, ben misschien een beetje freaky, maar wil aandacht bij mijn paard houden.
Op wedstrijd heb je vaak nieuwe spullen aan, vaak dan, dan moet je wel chaps etc.

Maar liever zo min mogelijk aan mijn lijf. Zeker met trainen thuis, dus een spijkerbroek moet zeker lekker zitten.
En meestal, bij mij, zijn dat de oude.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:56

Heb nog 2 Daytons en ben er zuinig op :') Die Cinch broeken zijn die lowwaist of ook zo hoog?
Ik heb ook graag heule donkere broeken voor bij en op de paarden :j
Waar verkopen ze ze?

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 07:36

Je ziet best wel veel reclame voor Cinch. Dan maar eens kijken of die broeken lekker zitten.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:38

Ik heb er ff op gegoogled,ik zie alleen maar broeken die hoog zitten, wijd op het bovenbeen :')
Ouderwetser maken ze ze niet ,beetje retro jaren 80' nou nog een matje en klaar _O-
Of zijn ze er ook in andere modellen? ik heb ze niet gevonden iig.

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:46

Mwah, dat lijkt me dan niet zo. Misschien dan die Wrangler Durable ?

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:03

Laat ik nou nooit een fijne dames-spijkerbroek kunnen vinden en wél een herenmodel..? Wrangler retro... superfijne broek. Niet te hoog, te laag, te wijd of te strak.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:57

Ik draag nooit iets anders dan Levis 501. Wrangler beviel me niet en iets anders tot nu toe heb ik nog niet gevonden.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:33

Geen last van de binnennaad? Met iets anders als een openseam rijd ik mezelf open.
Zit wel gemiddeld meer dan 2 uur te paard per dag.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 06:06

Nee nooit last van.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:09

Berend, ik heb die van Ranchers en Reiners in mijn assortiment.
Ik rij er zelf ook mee, prima broekie! En bijkomend voordeel: ze vallen groot, dus mocht je slanke taille normaal een 32 zijn, kan je nu volstaan met een 31 8-)

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:25

Heb al bijna 2 jaar een Cinch liggen, zijn lowwaist, die stretch stof vind ik toch niets en is niet donkerblauw. Echte wranglers lijken mij een stuk steviger qua stof. Heb er niet mee gereden, dus weet niet hoe dat gaat. Ik gebruik nu de Cinch voor gewoon, buiten stal.

Ik rij met wrangler Cowboy Cut slim fit, van die harde spijkerstof-broeken dat je ze in het begin nauwelijks aankrijgt :D Dat is niet de veel verkochte 13MWZ, maar 0936. Idd hoog model, en herenmodel ook, met wijdere pijpen. Maar slijtvaste dingen, die gaan bij mij minimaal wel 2 jaar mee. Versie rigid, bij prewashed is de stof zachter. Moet je ze wel eerst 3 keer wassen voordat ze niet blauw afgeven! Ik koop ze bij sheplers of drydales, heb je er 3 voor wat je hier voor 2 betaald.
Heb in Amerika eens een middag besteed aan van alles en nog wat passen, veel keuze! Succes!

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 07:44

Slim fit van Wrangler..daar komen die cowboykontjes mooi in uit :j

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 17:39

Smotz schreef:
Heb al bijna 2 jaar een Cinch liggen, zijn lowwaist, die stretch stof vind ik toch niets en is niet donkerblauw. Echte wranglers lijken mij een stuk steviger qua stof. Heb er niet mee gereden, dus weet niet hoe dat gaat. Ik gebruik nu de Cinch voor gewoon, buiten stal.

Ik rij met wrangler Cowboy Cut slim fit, van die harde spijkerstof-broeken dat je ze in het begin nauwelijks aankrijgt :D Dat is niet de veel verkochte 13MWZ, maar 0936. Idd hoog model, en herenmodel ook, met wijdere pijpen. Maar slijtvaste dingen, die gaan bij mij minimaal wel 2 jaar mee. Versie rigid, bij prewashed is de stof zachter. Moet je ze wel eerst 3 keer wassen voordat ze niet blauw afgeven! Ik koop ze bij sheplers of drydales, heb je er 3 voor wat je hier voor 2 betaald.
Heb in Amerika eens een middag besteed aan van alles en nog wat passen, veel keuze! Succes!

Daar gaat het toch om, dat je die er niet in 10 keer doorheen rijdt, lekker voelt zitten zit voor jezelf. :D

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:01

Ik weet niet of het wat is, maar bij de makro hebben ze nu Wrangler texas broeken in de aanbieding voor 35,69 incl btw :) (29,99 excl. btw)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:28

Lizz schreef:
Ik weet niet of het wat is, maar bij de makro hebben ze nu Wrangler texas broeken in de aanbieding voor 35,69 incl btw :) (29,99 excl. btw)

Ja maar maximale lengte maat is 34" en ik denk zelf dat Berend langere benen heeft, en daarbij heeft niet iedereen een Makro-pas.

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:32

Hij mag mijn pas wel lenen :D

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 21:03

wgirl schreef:
Hij mag mijn pas wel lenen :D

dat dacht ik ook al. wel jammer want moet lengte 36 hebben , die hebben ze niet , alleen maar 32 /34 . scheelt wel weer de helft .

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:05

Heb jij zulke lange benen dan :+ moest je niet je beugels korter maken toen je Daisy reed :D

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:06

Ik kan wel broeken voor je meenemen uit de USA, scheelt ook weer..