endurance Holterberg - onmeunig mooi man!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:50

Ja KiwiKa heb je helemaal niet gefeliciteerd met je klasse III startgerechtigdheid. Sorry maar hier vanaf mijn wolkje toch nog een welgemeend gefeliciteerd!

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:23

Super Karin! Raar is dat hè, dat je paard je de eerste kilometers eigenlijk een slecht gevoel geeft en dat het vervolgens de beste wedstrijd ooit wordt.... had net zoiets met Moon in KWB!

De komkommers doen hun werk dus goed?! Ga ik dan ook maar eens proberen!

Super gefeliciteerd en succes in Gorssel met je Superbier!

Overigens stond Retje ook errug mooi in de Bit dit weekend!

OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 14:27

Hij snapte echt niet waarom ik hem een heel zandpad af liet rijden om vervolgens aan het eind de bocht te nemen en hetzelfde zandpad terug te nemen. Toen werd hij een beetje narrig. Gelukkig was dat zo over toen hij ontdekte dat we toch echt wel de Berg op gingen! *LOL*

Bedankt voor jullie reacties allemaal, ik ben ook erg trots! Heb zelf maar een beetje spierpijn, niet noemenswaardig: ik voel wel dat ik heb gereden maar ik kan zo nog wel een paar uur in het zadel zitten!

En Rommie, waar dacht jij dan dat ik die komkommers voor nodig zou hebben? Schijnheilig

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:04

Wat een heerlijke verslagen toch altijd Haha!
Ontzettend gefeliciteerd, en wat je zelf ook al zegt: een betere afsluiting kan je niet wensen!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:51

Karin schreef:
En Rommie, waar dacht jij dan dat ik die komkommers voor nodig zou hebben? Schijnheilig

Voor op je ogen toch? Tong uitsteken

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:04

Karin, wat betekend toch in heavens name "onmeunig" ?????
Oorspronkelijk kom ik uit zwolle maar zelfs daar heb ik dat woord nog nooit gehoord...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 20:38

'Onmeunig' betekent 'ontzettend, verschrikkelijk, heel erg'. Geen idee of het in de buurt van Zwolle ook wordt gebezigd, maar zo rond Nijverdal en richting Achterhoek is het een veel gebruikt woord.

Willem Wilmink heeft eens een gedichtje geschreven over Enschede:

Willem Wilmink schreef:
Eanske

Eanske is onmeunig mooi.
Eanske is onmeunig mooi.
'Joa, oons oalde Eanske,' zeg mien moo,
'is hoast net zoo mooi as Almelo:
Eanske is onmeunig mooi.'

En de Holterbergrit was dus ook onmeunig mooi. Cool

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:02

ik snap het!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:37

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:38

ik heb toch aardig wat bokkers en nvvr-er gezien,maar niet kiwika.Heb wel je stal gezien......leeg.....heb tussen de wedstrijd door stallen bezocht,wegens mijn verhuizing naar dit gebied.Ben bij olthuis langs geweest en er was helemaal niemand..heb wel rond gekeken hoor.Wel een moderne stal hoor.Staan vast veel wedstrijdruiters of valt het mee.
kiwika kan je me vertellen hoe het is om daar te staan.
hoor het wel groeten baudy

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 16:06

't Is maar net wat je onder 'wedstrijdruiters' verstaat. Ben ik er ook eentje? Knipoog

Er staat eigenlijk van alles, ook een aantal menners (met Fries of KWPN-er), wat dressuurruiters, en er wordt veel buitengereden. Zo worden er regelmatig ritten georganiseerd over de Berg, er gaan dan een paar aanspanningen mee en een hoop ruiters. 't Is iig geen stal met alleen heel prestatiegerichte wedstrijdruiters, misschien lijkt dat zo met die binnenbak en springtuin met profi bodem? Het is een vrij nieuwe stal, dat geeft het ook een moderne uitstraling. Maar ik zal je wel een keer PB'en, we gaan een beetje off topic nu. Knipoog