gr
Ollytje schreef:ik heb een mailtje gestuurd naar Custom treeless en ben in afwachting van hun antwoord, het massimo smile zadel is prachtig maar ik zou het handvat graag aan mijn eigen zadel willen. We hebben heel veel zadels geprobeerd maar het zadel wat ik nu heb is het enige zadel waar mijn paardje goed onder loopt. Deze heb ik net een maand of 2 in gebruik, en zit perfect voor beide.
Ik heb een auto imuunziekte waarbij soms spierzwakte/stoornissen, ik kan mijn benen gewoon stil houden en lichtrijden lukt ook prima ( vanuit de knieen) en heel zachtjes een beetje been geven gaat me ook nog wel af. Maar op buitenritten die vaak wat langer duren word alles doof (soort van slaapgevoel)en dan vind ik het fijn om een beetje steun te hebben aan een handvat zodat ik de rest van mijn lichaam even kan laten bij trekken. Het zit wat gecompliceerder in elkaar maar ik heb het even zo simpel mogelijk verwoord. Daarom is een leadrope of een slappe constructie geen oplossing, een pommel met knop zou een iets betere oplossing zijn maar daar kan ik mijn handen ook niet op laten rusten.

.