Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
simodi schreef:Nu je het zegt .... laatst kwam ik op het pad een ruiter tegen wiens paard schrok en omdraaide, en volgens haar kwam dat door Buzzy's witte hoofd!![]()
En zeker voor de -ik kan alles maar ben niks gewend paarden
- 

simodi schreef:Inderdaad, wat grappig zeg! Er is nog een paard op bokt (Mylo geloof ik) die ook aan 1 kant precies hetzelfde is als Buzzy. Denken wij een bijzonder paard te hebben!
Dit is Mylo
Dus toch wel bijzonder. 
Buitenzorg schreef:simodi schreef:Inderdaad, wat grappig zeg! Er is nog een paard op bokt (Mylo geloof ik) die ook aan 1 kant precies hetzelfde is als Buzzy. Denken wij een bijzonder paard te hebben!
Dit is Mylo
Dus toch wel bijzonder.
Wist al wel dat ze erg op elkaar lijken, maar dat t echt zo erg lijkt wist ik ook niet!
Buitenzorg schreef:simodi schreef:Inderdaad, wat grappig zeg! Er is nog een paard op bokt (Mylo geloof ik) die ook aan 1 kant precies hetzelfde is als Buzzy. Denken wij een bijzonder paard te hebben!
Dit is Mylo
Dus toch wel bijzonder.
Wist al wel dat ze erg op elkaar lijken, maar dat t echt zo erg lijkt wist ik ook niet!
nou dit is echt als twee duppels water! Lijkt wel een tweeling
en grappig dat Simodi het eerst niet eens zag