het is niet zo dat hij helemaal niks doet,hij loopt aan de longe en spelenderwijs vreten we er vanalles mee uit
als ik met mn paint aan het rijden ben dan pak ik die kleine aan het touw wel eens mee
we gaan ook wel eens in het bos aan de hand een wandeling maken en hij staat regelmatig met mn paint buiten op de paddock
waar hij naar hartelust kan rennen en spelen (als hij daar zin in heeft,want het is eentje die liever lui is dan moe)
eerste 10min bokken ze er meestal op los en dan is dat voorbij,kan misschien omdat hij altijd met mijn paint heeft gestaan,dat is geen speelvogel.
qua hooi wisselt het nogal,dan is het hooi en dan voordroog maar hij krijgt 3x per dag dus daar mag geen tekort inzitten.
als ik kijk naar de foto's van silver (ice painted bright) toen die 2jr was was hij ook iel,en dat is nu een hele beer
ik ben me er degelijk van bewust dat het geen volwassen paard is begrijp me niet verkeerd! maar als ik kijk naar de andere 2jarigen die we gehad hebben thuis dan is hij vrij klein en iel dus daarmee dat ik er eens over wou informeren hoe en wat