tot zaterdag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met een krapte aan vrijwilligers is dat soms wat lastig verdelen, maar geloof dat het goed gelukt is.
ceesje schreef:Jammer dat de thuisblijvers deze bijzondere wedstrijd op afstand niet hebben kunnen volgen , op het terrein is de omroeper die plaatselijk de resultaten ( finish) zou aankondigen zeker gemist . ( zo zat ik relaxed in de schaduw , en werd door de eerste 90 kilometer finish verrast...... er waren zeer weinig mensen die dit moment gezien hebben....)
Het was een zeer imponerende wedstrijd , zeker als je nagaat dat het KNHS keuringsterrein wit is, waar het dubbel zo warm is , de hoge temperatuur van gisteren (28 graden) in combinatie met de harde wind.......iedereen die in deze omstandigheden een goede rit gemaakt heeft gefeliciteerd.
Mooie momenten , de starts , en de tijd vlak voor de start hoe iedere ruiter zichzelf en paard voorbereid......en alle internationale deelnemers
Als groom is het een recorddag geweest wat betreft , het waterverbruik , vliegende partytenten (gelukkig zonder paarden in de buurt)
mazzeltje schreef:Shanelle schreef:
Gaaf, ik sta er vaak op!
startnummer 138, de vos met turquoise hoofsdatel met roze tegels en schabrak.
Ik kan de foto's er niet af "jatten"klopt dat?