[WN] Wat aantrekken op Wrangler...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:20

Wendy schreef:
Polo's staan zo kak :')
Ik blijf toch echt bij een truitje of hemdje over de broek heen :j

Overigens zijn er ook nog wel 'echte' broeken te krijgen die wat minder hoog zitten. Er is meer dan alleen wrangler (gelukkig).

@rom: op dit vlak vind ik westernruiters soms nog erger dan dressuurruiters :D

Ik ben ook niet zo'n polomens :o maargoed, ik vroeg om tips, ik neem alles mee.
En niet teveel generaliseren he... de ene ruiter is de andere niet! Ik vraag me dit nu af, maar je wilt niet weten wat ik in de winter draag. Dat deed ik óók toen ik nog dressuur reed, ze lachten me keihard uit, maar ik had het tenminste lekker warmpjes :D

Achterom

Re: Wat aantrekken op Wrangler...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:26

Daarom zette ik ook het woordje 'soms' er nog tussen ;)
Volgens mij heb je in beide disciplines uitersten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:30

Maeve, ben jij met jouw figuur (waar ik bij voorbaat al jaloers op ben :D ) niet beter geholpen met een Engelse rijbroek dan? Die hebben ze ook in jeansstof en in jodphuruitvoering. Misschien kruipt dat niet zo op?

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 10:41

De beschrijving van jou postuur en het feit dat je nu een hoge taille hebt, heb je wrsch een slim fit gekocht. Dit zitten bij mij ook tegen m'n laatste ribben....

Als je het een beetje wil verbloemen kan je dat met zo'n modelletje doen (ander kleurtje misschien):
Afbeelding

Dit soort t-shirts is nu ook helemaal hot, vooral met schedels en kruis-afbeeldingen (da's nou niet mijn smaak). Deze afbeelding vind ik wel leuk. Kleurt ook leuk bij zand-kleur.
Afbeelding

En nu het weer koeler wordt:
Afbeelding

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:56

Maeve schreef:
En ik ben dan ook de enige western(-ish) ruiter in de wijde omgeving, dus ik heb ernstig gebrek aan een goed voorbeeld... daarom vraag ik het jullie :)

euh... valt mee hoor.... :D

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:36

Romkabouter schreef:
Maeve schreef:
En ik ben dan ook de enige western(-ish) ruiter in de wijde omgeving, dus ik heb ernstig gebrek aan een goed voorbeeld... daarom vraag ik het jullie :)

euh... valt mee hoor.... :D

Ligt eraan hoe wijd je omtrek is.... :P _O-

Bovendien:
Zondag Silver Ranch Oosterwolde, APHA/DPHC show: heel veel western......

EvaaaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:44

Maflinger_S schreef:
Een zwarte polo, kan er zowel in als overheen.Altijd goed.

zou best wel kunnen jaa.
maar waarom maak je je daar zo druk over? je hoeft toch geen modeshow te lopen :')

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 20:11

Idd Wendy, dat blijkt maar weer :-)

Sonja: sóms zou je wensen dat je geen 1.90 lang bent als vrouw :-) maar ik heb verder weinig te klagen, absoluut. Een engelse rijbroek zou kunnen, maar dat vind ik (ja hoor, daar gá ik weer met mijn modeshow) écht niet leuk bij western rijden. Stiekem ben ik gek op ''dat plaatje'' :-) en ik heb al een aantal johdpurrijbroeken geprobeerd, we hadden er 4 besteld bij een winkel om te passen, deze kwamen echter pas na 2 maanden en 5x bellen aan en bleken allemaal niet te passen(te kort en te strak, lang genoeg en te wijd, enz.), het goede model voor mij zat er dus helaas niet bij, en ervaring met die winkel was ook niet jé van het... helaas, next.

Natascha: dát ziet er leuk uit!! Die 2e is een wat langer shirt dus? Dat ga ik eens proberen. Die onderste met dat vest: dat komt wel goed hoor, het gaat puur om het écht warme weer. En hemeltje, ik hoop niet dat het ''nu weer wat kouder wordt'', ik ben nog niet klaar met de zomer :D :D
Oja: zondag ben ik ook te vinden op de Silverranch! En nee, helaas is mijn omtrek meestal niet zo wijd, ben hard studerende, beschik slechts over een fiets(en daar kun je zo moeilijk een trailer achter hangen) en mijn geldboompje wil niet zo hard groeien. ^)

Eva: lees bovenstaande, ik wil me graag prettig voelen als ik op m'n paard zit en zoek dus kleding waar ik me fijn in voel! Heb je tips?:-)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:42

Misschien is kijken of Cruel girl wat voor je heeft?

Die hebben broeken in smalle maten in x-long (extra long).. maar met 1,90m wil ik je niet te veel hoop geven.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 20:50

Bedankt, als het goed is krijgt de shop waar ik deze broek vandaan heeft over een paar maanden die extra long Cruel Girl binnen, en dan gaan we nog eens kijken!! Maar tot dan mag ik het doen met deze... :-)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:32

Vaak doe ik een t-shirt met vest (getailleerd). Dan kan altijd het vest nog uit als het te warm wordt. Ik droeg in mijn "dressuur" tijd nog polo's, maar nu gewoon een leuk truitje dus. Vaak trek ik ook gewoon oude truitjes uit mijn kast. in de winter zweer ik bij longsleeves (van de Sting, Loooooooooove them!) en dan een winterjas of dik vest. Kleur maakt niet heel veel uit, alles past wel bij een "gewone" blauwe jeans. Zandkleurig is mooi met turcoise (of hoe je dat ook schrijft) en knal roze ofzo. Leuk om te matchen met je pad en beschermers... Ik vind dat wel grappig, ook ben je gewoon lekker aan het trainen!

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:32

dat t shirtje is erg gaaf!
En idd mooi lang en als jezelf slank bent staat dat super leuk
Ben zelf wel weg van oldsorrel en cruel girl qua kleding :j

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:55

oef lang en slank is weer eens een ander probleem dan een kort propje.. Ik vind het ook belangrijk dta ik lekkere kleding aan heb, dan kan ik me concentreren op mijn peerd en niet of iemand me buik ziet of dat me kont dik lijkt :j in die broek.
Kuch.. maar ik sluit me bij Nastascha DH aan, een lekker lang t-shirt of hemd. Zijn nu volop te kopen bij de modewinkels. Ik vind het in de winter makkelijker, maakt niet uit wat ik onder mijn toch al niet elegante, maar o zo warme diepvries overal aan heb! :D

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 12:52

Gimme_Spurs: turquoise(zo toch? Geen idee :+ ) lijkt me inderdaad mooi op zandkleurig! Ik heb zelf een cap van Equitheme, die is bruin met een heel heeeel lichtblauw, misschien is dat ook wel mooi als shirt, en dat matched lekker! Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een mooi pad in die kleur maar dat kan ik nog niet zo goed vinden... Het is voor op een vos en onder een bruin zadel, denk dat dat heel mooi staat :-)

Dapperdier: sjah, iedereen heeft wel iets te mekkeren he :o Ik zou graag een tikkie kleiner zijn, jij waarschijnlijk een tikkie langer... enzovoort. Eigenlijk zouden we ons er allemaal lekker niks van aan moeten trekken maar dat doe je onbewust toch... ik steek altijd overal zo bovenuit :( maar ik loop nu sinds een tijd eindelijk goed rechtop, ben me niet meer aan het verstoppen tussen de kleinere mensen, en daar reageren mensen ook heel positief op :-) je kunt er ook zo weinig aan doen he?
Maarja, dat gaat het beste als je je fijn voelt, onder andere in je kleding.
In de winter is het ook gemakkelijker hoor, lekker 2 dikke truien onder elkaar aan, met zo'n thermo-ding eronder en een jas als een vuilniszak maar ó wat is 'ie lekker warm!!! :D :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:02

Er staan trouwens ook leuke spullen op kreamer.de Behoorlijk betaalbaar ook (merk bisbee). Weet alleen niet zo goed hoe ze vallen. Andere mensen wellicht?

Voorbeeld:http://www.kraemer-pferdesport.de/BISBEE-Shirt-Spirits.htm?websale7=kraemer-pferdesport&pi=181500&ci=247564

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:14

Bisbee valt doorgaans erg klein uit!

MarjonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 08:30

Een leuk strak shirt bij de broek in vind ik leuk, mooie riem/buckle erbij. Aansluitende bloesjes bij de broek in ook, ik haal ze vaak bij de kringloop.

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 08:43

Ik vind zandkleur toch altijd erg mooi met blauw en dan kan je natuurlijk kijken wat je doet in blauw blouse , polo, shirt of wat dan ook .
succes !! en we wachten op foto`s he hahahaa