Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Dus? Inschrijven en starten. En ook vast de cross in schrijven. En anders de BB inschrijven. Dat is een soort les daar op het terrein en dat mag je doen zonder winstpunten in het springen!
Morrie05 schreef:Oke zou heel graag willen maar moet ook nog een puntje in het springen halenDan moet ik wel erg haasten voor die tijd denk ik, al word het wel heel verleidelijk
@ Doom dank je wel! Volgens mij zag ik jou ook nog rijden, jullie hadden wel een grote groep zeg!
Gewoon even een vraag, hoezo met martingaal? want op de foto's gooit ze niet haar hoofd omhooggewoon vraag hoor niet aanvallend ofzo hoor.....
doom schreef:Morrie05 schreef:Oke zou heel graag willen maar moet ook nog een puntje in het springen halenDan moet ik wel erg haasten voor die tijd denk ik, al word het wel heel verleidelijk
@ Doom dank je wel! Volgens mij zag ik jou ook nog rijden, jullie hadden wel een grote groep zeg!
Gewoon even een vraag, hoezo met martingaal? want op de foto's gooit ze niet haar hoofd omhooggewoon vraag hoor niet aanvallend ofzo hoor.....
Ik reed in de laatste groep, de groep van stal zelf zeg maar was om kwart over 8 geloof ik.. Jij reed dus daarvoor? Zo te zien aan de lucht wel??![]()
Ik ben gewoon een fan van een martingaal met springen, geeft wat meer balans gevoel denk ik...
Als ik zonder spring geeft het mij een heel ander gevoel ( met verschillende paarden)
Chantal gaf het ook al aan hoor maar wilde even weten waarom jij dat zei